Пропустити навігацію

Рішення колегії від 18.10.2018 № 8-2 “Про стан виконанняв органах Пенсійного фонду України Закону України “Про звернення громадян””

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ДОНЕЦЬКІЙ  ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ

18.10.2018                                 м. Слов’янськ                            № 8-2

                             

 

 

Про стан виконання в органах Пенсійного фонду України  Закону України “Про звернення громадян”

 

 

Колегія головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області відмічає, що робота органів Пенсійного фонду України в Донецькій області за напрямками діяльності протягом 9 місяців 2018 року була спрямована на забезпечення конституційних прав громадян на звернення, участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики, інформування населення про свою роботу.

Головним управлінням та управліннями Пенсійного фонду України області проведено значний обсяг інформаційно-роз’яснювальної роботи про внесені зміни до  законодавства та реалізацію постанов Кабінету Міністрів України щодо діяльності органів Пенсійного фонду України.

На виконання вимог «Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпеченням оперативного реагування на звернення, що надходять на «Урядову Гарячу лінію», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898, головним управлінням та управліннями області розглянуто 12,9 тис. звернень громадян.  

За звітний період поточного року органами Пенсійного фонду України області проведена значна робота по забезпеченню виконання наказів Пенсійного фонду України від 25.02.2008 № 23 «Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та від 27.12.2008 № 247 «Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України».

Керівництвом області проведено 0,6 тис. виїзних прийомів громадян, на які звернулося 4,2 тис. осіб, що на 18% більше у порівнянні з минулим роком  (3,6 тис. громадян). Прийнято 19,1 тис. письмових звернень громадян, на які надано відповіді без порушення термінів, передбачених чинним законодавством. На 32% збільшилась кількість звернень на особистий прийом до керівництва Фонду –         10,6 тис. громадян (за аналогічний період минулого року – 8,1 тис. громадян).

До осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років здійснено 0,7 тис. виїздів. Проведено 0,4 тис. прийомів у складі «мобільного соціального офісу», на які звернулося 1,2 тис. осіб з питань пенсійного забезпечення.

Робота щодо взаємодії органів Фонду області з територіальними громадами в напрямку створення сучасних та комфортних умов для надання послуг з пенсійного забезпечення триває. На теперішній час облаштовано та здійснюється прийом в 33 дистанційних робочих місцях (агентських пунктах), а саме: Соледарській, Шахівській, Іллінівській та Лиманській територіальних громадах.

Створено та функціонує 129 інтерактивних робочі місця в Лиманській територіальній громаді: в Ярівському, Криволуцькому та Ямпільському старостинських округах.

З метою покращення якості та доступності пенсійних послуг в області здійснюється прийом громадян за попереднім записом через веб-портал Пенсійного фонду України. Станом на 01.10.2018 року означеним сервісом скористалося 33,2 тис громадян.

Забезпечено своєчасний розгляд звернень та запитів громадян, що надходять через  веб-портал Пенсійного фонду України, яких  за 9 місяців поточного року надійшло 4,9 тис.

На виконання вимог пункту 16 розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (далі-Постанова 13-1) та на виконання наказу Пенсійного фонду України від 18.05.2018 № 91 «Про інформування шляхом відправлення СМС-повідомлень», з метою організації цільового індивідуального інформування осіб, які виявили бажання одержувати інформаційні СМС-повідомлення органами Фонду області прийнято 20,0 тис. заяв про підключення означеної послуги.

Враховуючи вищевикладене, колегія

 

ВИРІШИЛА:

1. Роботу органів  Пенсійного  фонду  України в Донецькій області визнати такою, що відповідає виконанню вимог Закону України “Про звернення громадян”.

2.Начальникам управлінь Пенсійного фонду України у районах, містах, районах у містах, а також у містах та районах:

2.1.  Забезпечити неухильне додержання вимог Закону України “Про звернення громадян” під час розгляду усних та письмових звернень, запитів громадян, надісланих через веб-портал Пенсійного фонду України.

2.2. Продовжити роботу щодо взаємодії органів Фонду області з територіальними громадами в напрямку створення сучасних та комфортних умов для надання послуг з пенсійного забезпечення, до 25.12.2018 року надати узагальнену інформацію щодо кількості створених віддалених робочих місць в територіальних громадах та наданих послуг.

2.3.   Забезпечити своєчасне та якісне надання електронних послуг через веб-портал Пенсійного фонду України відповідно вимог Постанови №13-1.

2.4. Забезпечити виконання наказу Пенсійного фонду України від 18.05.2018 № 91 «Про інформування шляхом відправлення СМС-повідомлень» та  при зверненні громадян (в т.ч. осіб, звільнених з військової служби) до забезпечити наявність заяв  на отримання згоди на обробку персональних даних в порядку, передбаченому Законом України «Про захист персональних даних»  від 01.06.2010 № 2297-VІ. Узагальнити до 25.12.2018 року інформацію щодо стану організації роботи з залучення громадян до смс-інформування .

 

Голова   колегії                                                                                                    Н.С.Рад

 

 

background Layer 1