Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за 2018 рік

Протягом 2018 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області області надійшло 61,7 тис. усних та письмових звернень громадян (що у 2 рази більше порівняно з минулим роком (34,6 тис.), із них:

  • до головного управління – 27,5 тис. звернень (44,5% від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 34,2 тис. звернень (55,5% від загальної кількості звернень).

До головного управління кількість звернень зросла у 2 рази порівняно з минулим роком з 12,9 тис. до 27,5 тис. у зв’язку із  зверненнями громадян стосовно незгоди з розміром призначених пенсій, щодо можливісті підвищення пенсії,  щодо права на перерахунок пенсії з 01.01.2018 року відповідно до п.2 ст.28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі-Закон) та з 01.04.2018 року згідно п.4 абз. 5 ст. 42 Закону, з 01.07.2018, 01.12.2018 згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму, переведення (поновлення) пенсії за новим місцем проживання, осучаснення пенсій з 01.10.2017 року відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

За звітний період на особистий прийом до керівництва області звернулося 16,3 тис. осіб, що на 36 % більше в порівнянні з минулим роком (11,2 тис.), а на виїзних прийомах звернулося 5,7 тис. осіб. Письмово звернулося 39,7 тис. осіб, що у 2 рази більше ніж в минулому році (16,7 тис.).

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 19,6 тис. (31,7% загальної кількості звернень), правильності призначення та перерахунку пенсій – 7,3 тис. звернень (11,9% загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства –     5,3 тис. звернень (8,5% загальної кількості звернень), підвищення розмірів пенсій – 5,1 тис. звернень (8,2% загальної кількості звернень).

Протягом звітного періоду керівниками управлінь Фонду Донецької області проведені виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких прийнято та надано роз’яснень з питань пенсійного забезпечення          5,6 тис. особам, що складає 9,0 % від загальної кількості звернень громадян.

Фахівцями головного управління забезпечено оперативний розгляд  звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вжиті заходи для вирішення порушених у них питань, задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом звітного року розглянуто 17,0 тис. таких звернень, що більше у 2 рази в порівнянні з минулим роком (9,9 тис.), всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж страхувальникам та застрахованим особам в дистанційному форматі, використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.01.2019 року 199,7 тис. юридичних та фізичних осіб вже є користувачами даного електронного ресурсу.

Засобами електронного сервісу веб-порталу Пенсійного фонду України за 2018 рік одержано та розглянуто  7,1 тис. звернень та запитів користувачів порталу з питань пенсійного забезпечення.

Для скорочення часу обслуговування громадян в управліннях області проводиться прийом за попереднім записом через веб-портал Пенсійного фонду України. Означеним сервісом скористалося         42,4 тис. осіб.

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих ліній» на які звернулося 62,7 тис. громадян (на 17 % більше у порівнянні з минулим роком 53,6 тис.), що дозволило оперативно реагувати на проблемні питання громадян та їх вирішувати.

background Layer 1