Обґрунтування очикуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
|
|
відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) |
1 |
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія |
Маріупольське об’єднанне управління Пенсійного фонду України Донецької області |
вул. Зелінського, 27а, м. Маріуполь, Донецька обл., 87548; |
код за ЄДРПОУ – 42171861; |
2 |
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) |
Папір, конверти — код за ЄЗС ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. |
3 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2021-04-08-004959-b |
4 |
Вид закупівлі: |
Відкриті торги. |
5 |
Джерело фінансування |
Кошти Пенсійного фонду України |
6 |
Обґрунтування очікуваної вартості |
Очікувана вартість предмета закупівлі 235380,00 грн.визначена методом моніторингу ринкових цін в межах затверджених бюджетних призначень на 2021 рік. |
7 |
Обґрунтування технічних і якісних характеристик |
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено з урахуванням технічних та якісних вимог передбачених діючим законодавством України, а також типових вимог до товару, що склалися на ринку даного виду продукції. |
|
|
|
|
|
|
|
Голова тендерного комітету Маріупольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області |
______________________Олена КУШНЕРЕНКО |
|
|
|
|
|
|