Пропустити навігацію

Як подати заяву на проведення ідентифікації в режимі відеоконференцзв`язку через вебпортал ПФУ

Для проходження ідентифікації в режимі відеоконференцзв`язку через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua необхідно виконати кілька кроків.

На головній сторінці вебпорталу у верхній панелі обрати вкладку «Ідентифікація в режимі відеоконференцзв’язку».

 Заповнити необхідні поля електронного бланка:

  •  персональні дані;
  • спосіб проведення відеоідентифікації (Google Meet, Signal, Skype, Telegram, Viber, WhatsApp, Zoom);
  • вид послуги, яку необхідно забезпечити під час відеоідентифікації (перекладач жестової мови, фізичний супровід, інше).

 Надати згоду на отримання email-повідомлень від ПФУ та натиснути «Подати заяву».

До заяви можуть бути додані скановані копії документів:

  • паспорт або ID-картка;
  • пенсійне посвідчення;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • трудова книжка або документи про стаж;
  • військовий квиток;
  • свідоцтво про народження тощо.

Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб.

Після подачі заяви на проходження відеоідентифікації уповноважений працівник органу Пенсійного фонду України зв’яжеться з громадянином для узгодження часу та способу її проведення.

Відеоідентифікація здійснюється протягом 30 календарних днів, але не раніше 10 робочих днів з дати подання заяви/звернення — в узгоджені із одержувачем час та спосіб її проведення.

Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:

фейсбук-сторінка, телеграм-канал, ютуб-канал, інстаграм, TikTok.

background Layer 1