Як подати заяву на проведення ідентифікації в режимі відеоконференцзв`язку через вебпортал ПФУ
Для проходження ідентифікації в режимі відеоконференцзв`язку через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua необхідно виконати кілька кроків.
На головній сторінці вебпорталу у верхній панелі обрати вкладку «Ідентифікація в режимі відеоконференцзв’язку».
Заповнити необхідні поля електронного бланка:
- персональні дані;
- спосіб проведення відеоідентифікації (Google Meet, Signal, Skype, Telegram, Viber, WhatsApp, Zoom);
- вид послуги, яку необхідно забезпечити під час відеоідентифікації (перекладач жестової мови, фізичний супровід, інше).
Надати згоду на отримання email-повідомлень від ПФУ та натиснути «Подати заяву».
До заяви можуть бути додані скановані копії документів:
- паспорт або ID-картка;
- пенсійне посвідчення;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
- трудова книжка або документи про стаж;
- військовий квиток;
- свідоцтво про народження тощо.
Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб.
Після подачі заяви на проходження відеоідентифікації уповноважений працівник органу Пенсійного фонду України зв’яжеться з громадянином для узгодження часу та способу її проведення.
Відеоідентифікація здійснюється протягом 30 календарних днів, але не раніше 10 робочих днів з дати подання заяви/звернення — в узгоджені із одержувачем час та спосіб її проведення.
Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
фейсбук-сторінка, телеграм-канал, ютуб-канал, інстаграм, TikTok.