Пропустити навігацію

Інформація про прийом та обслуговування громадян

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, субсидій, пільг, а також страхових виплат.

Станом на 01.04.2024 надано 124 011 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 95 744, з питань субсидій та пільг — 26 352, з питань соціального страхування — 1 915 послуг.

За формами звернень надано послуг: 36 990 — через фронт-офіс, 45 670 — через вебпортал, 3 248 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 22 982 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Також опрацьовано 8 305 письмових звернень.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна, звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання, на вебпортал Пенсійного фонду України, скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд», а також за телефонами «гарячої лінії»:

Телефони «гарячої лінії» Головного управління:
0 800 400 870
0 800 406 360
0 800 406 370

Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram
+380 66 530 84 71

Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
0 800 404 670

Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон
+380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

Більше новин та актуальної інформації на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1