Консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління
Протягом 2024 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 26 740 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо
- порядку дій у разі непроходження ідентифікації до 31.03.2024 внутрішньо переміщеними особами в органах Пенсійного фонду України;
- порядку оформлення й поновлення виплати пенсій;
- оцифрування трудових книжок;
- умов призначення житлових субсидій;
- перерахунку страхових виплат;
- отримання довідок про стаж та заробітну плату;
- сплати добровільних внесків;
- отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.