Пропустити навігацію

Консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління

Протягом 2024 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 26 740 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо

  • порядку дій у разі непроходження ідентифікації до 31.03.2024 внутрішньо переміщеними особами в органах Пенсійного фонду України;
  • порядку оформлення й поновлення виплати пенсій;
  • оцифрування трудових книжок;
  • умов призначення житлових субсидій;
  • перерахунку страхових виплат;
  • отримання довідок про стаж та заробітну плату;
  • сплати добровільних внесків;
  • отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1