Надаємо консультації щодо користування електронними сервісами ПФУ
Упродовж минулого тижня головними спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області проведено зустрічі з представниками 9 страхувальників, у тому числі Локомотивного депо «Слов’янськ» ДП «Донецька залізниця», Дружківської спеціальної школи № 13 Донецької обласної ради, ТОВ «Укрмегапром», ТОВ «Донагрохім», КП «Об’єднання парків культури та відпочинку», КП «Дільниця по ремонту, утриманню автошляхів та споруджень на них» та інших.
Під час зустрічей спеціалістами було надано практичну допомогу та роз’яснення щодо подання сканованих копій документів про трудову діяльність працівників до електронного кабінету страхувальника та особистого кабінету застрахованої особи на вебпорталі ПФУ.
Фахівці проінформували про дистанційні сервіси вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, за допомогою яких можна перевірити та оновити інформацію, що відображена в реєстрі застрахованих осіб.
Про переваги електронної трудової книжки дізнавайтеся за посиланням.
Як завантажити скан-копію трудової книжки, дізнавайтеся з відеоінструкції.
Працюємо для вас, наближаємо Перемогу разом!
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.