Пропустити навігацію

Як підготувати трудову книжку для оцифрування

Перед поданням сканованих копій трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи в трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників.

Що потрібно перевірити в першу чергу:

Титульний аркуш (перша сторінка) повинен містити:

  • прізвище, ім’я, по батькові та дату народження працівника (зазначені повністю, без скорочень);
  • підпис власника трудової книжки, що підтверджує правильність даних;
  • підпис відповідальної особи за видачу трудових книжок;
  • печатку установи, яка вперше заповнювала трудову книжку.

Якщо прізвище, ім’я, по батькові чи дата народження вказані з помилками, зміни можна внести за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів або в судовому порядку.

Перевірка записів про роботу

  • Усі записи про прийом, переведення чи звільнення повинні бути правильними та відповідати оригіналам наказів.
  • Якщо запис зроблено з помилкою, його виправляє підприємство, де він був внесений.
  • У разі ліквідації підприємства виправлення вносить правонаступник, а за його відсутності — відповідний архів.

Детальніше про оцифрування документів про трудову діяльність: корисні матеріали — за посиланням.

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1