– організовує роботу відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) з питань прийому та обслуговування громадян, які звертаються до головного управління, у тому числі за допомогою засобів телекомунікації;
– бере участь у розробленні методичних рекомендації, листів, роз’яснень щодо організації роботи відділів обслуговування громадян (сервісних центрів);
– здійснює контроль за дотриманням сервісними центрами методичних рекомендацій щодо особливостей організації обслуговування громадян та наданням 30 видів послуг, які надаються органами Пенсійного фонду України;
– готує та направляє запити з питань отримання документів, підтверджуючих трудовий стаж, заробітну плату та інших документів за заявами громадян;
– бере участь в забезпеченні роботи «гарячої» телефонної лінії головного управління Фонду;
– веде прийом громадян, розглядає заяви та скарги громадян, підприємств, установ, організацій, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг та повторних звернень;
– здійснює прийом і передачу пенсійних посвідчень до структурних підрозділів управління;
– проводить перевірку відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) з питань, що відносяться до компетенції управління, готує пропозиції щодо усунення недоліків і порушень;
– здійснює регулярний моніторинг та оцінку якості обслуговування громадян, вживає заходи щодо виявлення проблемних аспектів та необхідних корекційних дій для покращення роботи;
– узагальнює, аналізує та готує інформаційні та аналітичні матеріали, вносить пропозиції щодо удосконалення роботи;
– бере участь в проведенні семінарів, професійних навчань та інших навчальних заходів з спеціалістами управління;
– складає відповідну звітність та готує поточні інформації;
– підвищує професійний рівень за освітньо-професійними програмами та шляхом самоосвіти;
– виконує доручення начальника управління та його заступників.
|