Пропустити навігацію

ТРИВАЄ ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ

Провідний спеціаліст Верховинського відділу обслуговування громадян Світлана Середа провела інформаційно-роз’яснювальну роботу у редакції газети «Верховинські Вісті» та Верховинському районному лісгоспі.

Спеціаліст надала роз’яснення щодо запровадження нової моделі звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Новий сервіс передбачає надання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, засвідчені електронним підписом), а після ухвалення рішення щодо призначення пенсії – отримання електронного повідомлення або СМС-повідомлення про необхідність візиту до сервісного центру для отримання пенсійного посвідчення.

Час очікування розгляду заяви – десять днів, сервіс є безкоштовним.

Наприкінці зустрічі присутнім надані інформаційні буклети.

Довідково: на обліку у Верховинському сервісному центрі перебуває понад 7 тис. пенсіонерів.

69834835 480427295872662 3635568435993247744 n 300x225 - ТРИВАЄ ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ 70633858 755859288189873 8272904102191562752 n 300x225 - ТРИВАЄ ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ70311519 2466859406929823 8687575085722107904 n 300x225 - ТРИВАЄ ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ

 

background Layer 1