«ГАРЯЧУ ТЕЛЕФОННУ ЛІНІЮ» ПРОВЕЛИ НА КАЛУЩИНІ
У Калуському відділі обслуговування громадян працювала «гаряча телефонна лінія». На запитання додзвонювачів відповідала заступник начальника Калуського відділу обслуговування громадян Оксана Атаманчук. Телефонні дзвінки надходили з усіх куточків району. Протягом трьох годин прийому по телефону фахівцем сервісного центру було прийнято 12 дзвінків.
В основному звернення стосувалися майбутнього підвищення розміру пенсії, зміни способу виплати, а також послуг, які можна одержати через Веб-портал Пенсійного фонду України.
Усім хто звернувся на «гарячу телефонну лінію» було надано вичерпні кваліфіковані відповіді.
Довідково: на обліку у Калуському відділі обслуговування громадян перебуває понад 36 тис. пенсіонерів. На Веб-порталі Пенсійного фонду України зареєстровано понад 45 тис. осіб, з них понад 7,5 тис. жителі Калущини.