Пропустити навігацію

ПРОВЕДЕНО ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНУ РОБОТУ В СНЯТИНСЬКОМУ ВІДДІЛІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

Начальник сервісного центру Микола Мізерний спільно з головним спеціалістом Снятинського бюро правової допомоги Коломийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Мар’яною  Нетецькою провели інформаційно-роз’яснювальну роботу в снятинському відділі обслуговування громадян.

В рамках проведеної роботи відвідувачам було надано роз’яснення про реалізацію прав щодо  пенсійного забезпечення, а також про зміни, які відбуваються у пенсійному законодавстві. Микола Мізерний  акцентував увагу на запровадження  сучасних онлайн-сервісів, що дозволяють застрахованим особам, а також пенсіонерам постійно контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки тощо.

Для того, щоб стати користувачем Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України необхідно зареєструватись, звернувшись до фахівців будь-якого органу Фонду із заявою або ж зробити це самостійно авторизувавшись на Веб-порталі за допомогою електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) .

 

Довідково: Мобільний додаток «Пенсійний фонд» завантажили понад 10 тисяч громадян України.

1 1 1 279x300 - ПРОВЕДЕНО ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНУ РОБОТУ В СНЯТИНСЬКОМУ ВІДДІЛІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

 

background Layer 1