УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – спеціаліста загального відділу управління адміністративного забезпечення головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ головного управління
Пенсійного фонду України
в Івано – Франківській області
07.11.2019 № 476
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
– здійснює прийом документів, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в області; – забезпечує реєстрацію вхідних документів, що надійшли до головного управління в автоматизованій системі АТЛАС-ДОК; – здійснює сканування документів, що надійшли до головного управління поштою та приєднання файлів вхідних документів в автоматизованій системі АТЛАС- ДОК; – проводить формування карток резолюції керівника в автоматизованій системі АТЛАС-ДОК та доводить дані документи до виконавців; – забезпечує формування контрольних карток документів, що знаходяться на контролі в автоматизованій системі АТЛАС-ДОК; – здійснює реєстрацію документів з грифом «Для службового користування» під час відсутності начальника відділу; – забезпечує реєстрацію вихідних документів в автматизованій системі АТЛАС-ДОК, які надсилаються установам та організаціям; – здійснює реєстрацію наказів головного управління з питань основної діяльності в автоматизованій системі АТЛАС-ДОК; – проводить впорядкування документації структурних підрозділів головного управління для архівного зберігання за попередні періоди та складання описів справ, переданих на архівне зберігання. |
|
Умови оплати праці |
посадовий оклад на 2019 рік – 3810 грн., надбавка за вислугу років у розмірі, визначеному статтею 52 Закону України “Про державну службу”; надбавка за ранг державного службовця відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами); премії та надбавки (за результатами роботи). |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково. |
|
Перелік інформації, необхідної для участі та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС чи особисто або поштою таку інформацію: 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (із змінами; далі – Порядок); 2) резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку; 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; Також, у встановленому порядку, подається декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, якщо таку декларацію не було подано раніше. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Прийом інформації здійснюється до 17 год. 15 хв. 19 листопада 2019 року. Конкурсна комісія знаходиться за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15. |
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
|
Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією |
м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15. 26, 27 листопада 2019 року о 09 год. 00 хв. (електронне тестування) Кандидатам необхідно пред’явити паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію |
Збанська Мар’яна Петрівна (0342) 54 12 18 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
4. |
Володіння іноземною мовою |
не потребує. |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Якісне виконання поставлених завдань |
вміння працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, орієнтація на досягнення кінцевих результатів. |
2. |
Особистісні компетенції |
відповідальність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях. |
3. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку. |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: – Конституції України; – Закону України «Про державну службу»; – Закону України «Про запобігання корупції». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
– Кодексу законів про працю України – Закону України «Про захист персональних даних»; – Закон України «Про звернення громадян»; – Постанова Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; – Постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 ”Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України”. |