Пропустити навігацію

👉ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА ТА КОРПОРАТИВНИЙ СТИЛЬ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ НА ПРИКАРПАТТІ

Відділи обслуговування громадян (сервісні центри) Головного управління Пенсійного фонду в Івано-Франківській області , а саме в місті Калуш, Коломия та Івано-Франківськ обладнані технічними комплектами формату «електронна черга», до складу яких входить термінал і спеціально налаштований телеекран. Всі вони пройшли процес програмного налаштування та встановлені в сервісних центрах Фонду області, що зробило відвідування більш зручним і комфортним.
Також у восьми відділах обслуговування громадян в області обладнано відеоспостереженням відповідно до нових стандартів обслуговування громадян.
Запровадження Єдиних стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України продовжується.
👉Довідково: 2019 рік для Пенсійного фонду України був визначений роком приведення приміщень сервісного центру, де надаються послуги громадянам, до єдиних стандартів. Зручні та комфортні умови для відвідувачів, дотримання корпоративного стилю при облаштуванні місць обслуговування – головний критерій, яким керуються працівники установи у своїй повсякденній роботі.

81721221 2629753253767770 6561476917407514624 n 300x225 - 👉ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА ТА КОРПОРАТИВНИЙ СТИЛЬ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ НА ПРИКАРПАТТІ 80783766 2466940580188231 3065906148767956992 n 300x225 - 👉ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА ТА КОРПОРАТИВНИЙ СТИЛЬ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ НА ПРИКАРПАТТІ

background Layer 1