Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян до Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області за 2019 рік

Всього за  2019 рік  до органів Пенсійного фонду України в області надійшло 4785 звернень (у 2018 році – 5548), з них – 2 115 письмових, 931 усних та з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 1739 звернень, що на 763 звернень менше, ніж у   2018 році  (2871 письмових, 1581 усних  та з  Державної установи «Урядовий контактний центр» – 1096 звернень).

Основна маса звернень стосується правильності призначення та перерахунку пенсій (2065 звернень або 43,2 відсотка), роз’яснення діючого пенсійного законодавства (1225 або 25,6 відсотка), підвищення розміру пенсій (542 або 11,4 відсотка), визначення права на пенсію (256 або 5,4 відсотка), виконання рішень судів (86 або 1,7 відсотка), отримання пенсії за фактичним місцем проживання ( 33 звернення або 0,7 відсотка), виплат допомоги на поховання ( 3 звернень або 0,1 відсотка), інші питання –  571 звернення або 11,9 відсотка.

В 2019 році надійшло 113 повторних звернень, у 2018 році – 119 повторних  звернень.

Відповідно до затверджених графіків щоденно проводилися особисті прийоми громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів.

За 2019 рік в органах Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на особистому прийомі побувало 577 громадян (у 2018 році -956). 

Відповідно до встановлених графіків проводились виїзні прийоми, під час яких прийнято 354 громадян (проти 625 – за  2018 рік).

Робота із зверненнями громадян в органах Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області перебуває під постійним контролем.

 

background Layer 1