Пропустити навігацію

НАКАЗ 25 вересня 2019 року   № 392

Про підсумки роботи головного управління

Пенсійного фонду України в області в І півріччі 2019 року  

Заслухавши доповіді заступників начальника головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області Семанишина В. С. та Берчака Р. М. про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в області у І півріччі 2019 року, колегія при начальнику головного управління зазначає.

В області забезпечено стабільне фінансування та виплату пенсій 351,0 тис. пенсіонерів.

Протягом І півріччя 2019 року призначено 6,04 тис. нових пенсій                         (в І півріччі 2018 року – 5,57 тис.) та проведено 10,97 тис. перерахунків, в тому числі 3,84 тис. відповідно до ч. 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (в І півріччі 2018 року – 12,16 тис., з них відповідно до ч. 4 ст. 42 Закону – 5,2 тис.) та 1,24 тис. – пенсіонерам – військовослужбовцям. Крім того, призначено 81 пенсію за особливі заслуги перед Україною.

З 01.01.2019 р. на виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 103 забезпечено перерахунок та виплату 75% підвищення пенсій замість 50% 6,2 тис. військових пенсіонерів (середній розмір підвищення склав 546,31 грн.), а також виплату різниці за 2016-2017 роки між перерахованим розміром пенсійної виплати та раніше отримуваним в розмірі 50% 3,0 тис. колишніх працівників міліції (середній розмір підвищення склав 588,05 грн.).

Також, з 01.01.2019 р. проведено перерахунки пенсій відповідно до п. 2 ст.28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (особам, які досягли віку 65 років, 40% від мінімальної зарплати 4173 грн.) 62,0 тис. пенсіонерів (середній розмір підвищення склав 162,53 грн.)

З 01.03.2019 р. проведено масовий перерахунок пенсій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 124 320,3 тис. пенсіонерів, з яких підвищено розмір пенсії для 261,4 тис. осіб. Середній розмір підвищення, з урахуванням одноразової доплати, склав 554,60 грн. Одноразову доплату встановлено 70,9 тис. осіб.

Крім того, з 01.03.2019 р. проведено перерахунок пенсій  відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.2005 № 713 «Про внесення змін до п. 7 Порядку призначення і виплати пенсій за вислугу років працівникам льотно-випробувального складу цивільної авіації» 50 особам, з них у 22 справах збільшено розмір пенсії в середньому на 2131,09 грн., а в 28 пенсійних справах збільшено основний розмір пенсії та застосовано обмеження максимальним розміром14970,00 грн.

З 01.04.2019 р. проведено 12,5 тис. перерахунків пенсій відповідно до ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» автоматизованим способом без додаткового звернення громадян. Середній розмір підвищення склав 38,53 грн.

З 01.07.2019 р. проведено масовий перерахунок пенсій для 311,1 тис. осіб відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (середній розмір підвищення склав 27,57 грн.).

З врахуванням усіх проведених перерахунків пенсій з 01.07.2019 р. додаткова потреба коштів склала 35,5 млн. грн.

Середній розмір пенсій станом на 01.07.2019 р. складає 2568,84 грн. проти 2209,18 грн. на 01.07.2018 р. (ріст на 16,3 %), в тому числі, «цивільних» пенсіонерів – 2499,37 грн. та пенсіонерів – військовослужбовців – 4681,99 грн.

Серед загальної кількості пенсіонерів в області обліковується 585 учасників АТО, 224 особи мають статус члена сім’ї за загиблого під час проведення АТО та 810 ВПО.

Загальні видатки на пенсійні та інші заплановані виплати у І півріччі
2019 року склали 5855,7 млн.грн., в тому числі:

 – за рахунок власних доходів – 3563,5 млн. грн., з яких 3,5 млн. грн. на виплату пенсій іноземним пенсіонерам, які проживають і отримують пенсію в Україні;

 – за рахунок коштів Державного бюджету на виплату пенсій та грошової допомоги – 1928,0 млн. грн., на виплату житлових субсидій – 364,2 млн.грн.

Станом на 01.07.2019 р. через вкладні рахунки в установах банків пенсію отримували 208758 осіб з урахуванням військовослужбовців (59,16 відс. від загальної чисельності). Зокрема, у відділеннях ПАТ «Приватбанк»  – 115785, ВАТ «Державний ощадний банк України» – 58384, ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» – 14825, ПАТ «Ідея Банк» – 4781, ПАТ «Альфа Банк» – 1365, ПАТ«Укрсиббанк» – 808 особи. За І півріччя 2019 року перераховано на вкладні рахунки пенсій на суму 3368,1 млн. грн., зекономлено 33,7 млн. грн.

За І півріччя 2019 року до бюджету Пенсійного фонду з усіх джерел фінансування надiйшло 5856,3 млн. грн., або 109,7 % запланованого.

З Пенсійного фонду по перерозподілу надійшло 2503,0 млн. грн, з Державного бюджету на виплату пенсій та допомоги – 2984,3 млн. грн., з Державного бюджету на виплату житлових субсидій – 365,0 млн. грн. Для акумуляції на казначейському рахунку перераховано 2271,5 млн. грн.

Власні надходження за І півріччя 2019 року склали 2275,2 млн. грн. або 100,1% запланованих. До відповідного періоду 2018 року надходження зросли на 345,2 млн. грн. або на 17,9%.

За платежами, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду, надійшло з початку року 50,0 млн. грн. при завданні 48,7 млн. грн. або 102,6% (+1,3 млн. грн.), з яких 7,6 млн. грн.  – надходження від погашення боргів. До відповідного періоду 2018 надходження зросли на 3,7 млн. грн. або на 8,0%.

Частка від сплати єдиного соціального внеску станом на 01.07.2019 р. становить 2225,2 млн. грн. або 100,0% до запланованого. В тому числі, надходження від погашення боргу склали 66,9 млн. грн., від заходів легалізації – 6,4 млн. грн. Ріст надходжень до відповідного періоду минулого року склав 341,5 млн. грн. (18,1%).

Частка надходжень коштів від фізичних осіб-підприємців, які сплачують ЄСВ за себе, в І півріччі поточного року склала 8,1% проти 7,5 % за відповідний період минулого року. Від цієї категорії платників надійшло
179,9 млн. грн., що на 38,0 млн. грн. або 26,7% більше, ніж за січень-червень
2018 року.

Зростання надходжень до бюджету Пенсійного фонду України пов’язано як із зростанням розміру мінімальної заробітної плати та темпів росту фонду оплати праці, так і з вжитими заходами, спрямованими на детінізацію заробітної плати та легалізацію зайнятості.

Фонд заробітної плати платників, з якого сплачується єдиний соціальний внесок, за січень-червень 2019р., попри переведення на обслуговування в Офіс великих платників податків 6 платників із місячним фондом оплати праці
50 млн. грн., зріс на 1202,6 млн. грн. або на 16,6 % і склав 8453,4 млн. грн.

Частка бюджетних установ у загальних обсягах фонду оплати праці складає 44-45 %. При тому, якщо у бюджетних установах фонд заробітної плати збільшився на 333,8 млн. грн. або на 9,8 %, то у фізичних осіб підприємців та платників з небюджетною формою фінансування – на 35,2 і 20,7 %, відповідно.

Обсяги фонду оплати праці у фізичних осіб за січень-травень поточного року зросли на 188,0 млн. грн. і склали 721,5 млн. грн. проти 533,5 млн. грн. за 5 місяців 2018 року.

У платників з небюджетною формою фінансування фонд заробітної плати збільшився на 680,7 млн. грн. або на 20,7% (5 місяців 2019 року – 3975 млн. грн., 5 місяців 2018 року – 3294,2 млн. грн.).

У І півріччі 2019 року до реєстру застрахованих осіб щомісячно вносились відомості щодо 248,1 тис. застрахованих осіб (сер. знач. за місяць), які працювали на умовах найму, що на 7,9 тис. осіб більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. В основному, за рахунок найманих працівників, які працюють у ФО-СПД.

На підставі інформації, наданої Пенсійним фондом України, про ознаки використання праці неоформлених працівників та можливих порушень законодавства про працю органами Держпраці в області за проінспектовано 195 страхувальників, у 35 виявлені порушення. Також виявлено 83 особи, які працювали без оформлення трудових договорів. Завдяки інспекційним відвідуванням легалізовано 456 робочих місць. Крім того, протягом 2-х робочих днів до початку інспекційних відвідувань роботодавцями офіційно оформлено 80 працівників.

В області зросла частка застрахованих осіб, яким нараховано заробітну плату від двох і більше мінімальних заробітних плат (за січень 2019 року –26,4%, квітень 2019 року – 28,9%, за травень 2019 року – 30,9%).

На 611 одиниць зменшилася кількість роботодавців, які нараховували з/плату в розмірі, меншому за мінімальний (січень 2019 року – 3520, травень 2019 року – 2909). На 5,0 тис. осіб зменшилась кількість найманих працівників, які отримували заробітну плату менше мінімальної, і склала
16,3 тис. осіб (за січень 2019 року – 21,3 тис. осіб), з яких 59% (9,6 тис. осіб) –працівники бюджетної сфери.

Завдяки вжитим заходам в області протягом 6 місяців 2019 року погашено борг за платежами до Пенсійного фонду на суму 9,9 млн. грн. ( в т. ч. заходами ДВС – 4,8 млн. грн.), зі сплати єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на 66,9 млн. грн.

Загальний борг платників області станом на 01.07.2019 р. складає 291,7 млн. грн., в т. ч. за страховими внесками – 14,9 млн. грн., регресними вимогами, науковими пенсіями – 1,0 млн. грн., за пільговими пенсіями –275,8 млн. грн.

Найбільші суми боргу у платників міста Івано-Франківська (23,8 млн. грн.), міста Калуша та Калуського району (245,9 млн. грн.), міста Коломия та Коломийського району (10,2 млн. грн.), Тисменицького (6,8 млн. грн.) і Галицького (1,3 млн. грн.) районів.

Борги підприємств – банкрутів складають 40,9 млн. грн. (14,0%). (ДП “Калійний завод” ВАТ “Оріана” (20,7 млн. грн.), ВАТ «Хутрофірма «Тисмениця» (5,7 млн. грн.), ВАТ «Івано-Франківське шкіряне підприємство «Плай» (5,3 млн. грн.), ПАТ «Родон» (3,4 млн. грн.)). Економічно – активний борг станом на 01.07.2019 р. склав 250,8 млн. грн. (ВАТ «Оріана»  – 217,5 млн. грн. (86,7%), ВАТ «Коломийський завод сільськогосподарських машин» – 5,1 млн. грн. (2,0%), ДП “Івано-Франківський котельно-зварювальний завод” – 0,7 млн. грн. (0,03%),  інші економічно – активні платники заборгували 27,5 млн. грн. (11,3%)). Приріст економічно-активного боргу відбувся через внесення підприємств  ВАТ «Оріана», ВАТ «Коломийський завод сільськогосподарських машин», ДП «Івано-Франківський котельно-зварювальний завод» до переліку приватизації і виведення їх із процедури банкрутства.

Станом на 01.07.2019 р., за даними, міжвідомчого обміну з Державною фіскальною службою України, заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску склала 186,5 млн. грн. Борг економічно активних платників досяг 95,7 % (178,4 млн. грн.), підприємств банкрутів – 4,3 % (8,1 млн. грн.). Юридичні особи заборгували 75,6 млн. грн. (на 01.01.19 – 53,2 млн. грн.), з них бюджетні установи – 35 млн. грн. Найбільше наростили борг бюджетні установи (медичні заклади та заклади освіти) міста Івано-Франківська.

Понад 59 % загальної суми боргу становить борг, який числиться за 10746 фізичними особами-підприємцями. Відсоток опрацювання економічно-активного боргу органами ДФС склався на рівні 71,8 %, в т.ч. боргу фізичних осіб – 84,7%. В ДВС та ДКС на примусовому виконанні, перебуває 128,2 млн. грн. Від заходів ДВС в області за 6 місяців надійшло 17,1 млн. грн., що склало 13,3% від суми, яка перебуває на примусовому стягненні.

До Державного бюджету України у І півріччі 2019 року надійшло
72,6 млн. грн. за додатковими ставками. Завдання виконане на 199,3%. До січня-червня 2018 року надходження зросли на 38,7 млн. грн. або у 2,1 рази.(по легкових автомобілях – 191,5%, по операціях з майном – 270,7%).

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України
від 03 вересня 2018 року № 19-1 «Про проведення інвентаризації пенсійних справ», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19 вересня 2018 року за № 1077/32529, та наказів Пенсійного фонду України від 12 жовтня 2018 року № 169 «Про проведення інвентаризації пенсійних справ» проінвентаризовано 201103 з 355018 пенсійних справ, що становить 56,6 %. З проінвентаризованих справ: у 51147 наявні рукописні копії документів, а в 21581 справі відсутні копії паспортів або інших документів, що засвідчують особу.

Всього у І півріччі 2019 року взято на облік в територіальних управліннях 697 переплат пенсій на загальну суму 1798,7 тис. грн. (у І півріччі 2018 року 816 переплат на суму 1753,1 тис. грн.). Найбільша частка переплат виникла внаслідок некоректної міграції пенсійних справ – 1153,0 тис. грн. або 64,1% від облікованих (у 2018 році було 1093,5 тис. грн.). Переплати з вини пенсіонерів складають 20,2 % від загальної суми (363,4 тис. грн.) проти 34% (600,3 тис. грн.) у І півріччі минулого року, з вини спеціалістів 10,2 % або 162,7 тис. грн. (у І півріччі 2018 року – 1,9 % або 33,8 тис. грн.), з вини підприємств та організацій – 5,5 % або 99,6 тис. грн. (в минулому році 1,4 % або24,3 тис. грн.).

Відшкодовано 985,89 тис. грн., що складає 10,9% від облікованих – 9039,12 тис. грн. Списано 1284,3 тис. грн., знято з обліку з інших причин 108,2 тис. грн. Залишок переплат пенсій станом на 01.07.2019р. складає 6660,7 тис. грн. (на 01.07.2018 р. – 9487,0 тис. грн.), з яких 73,3 % від загальної суми, або 4880,4 тис. грн. перебувають на розгляді правоохоронних органів та судів.

Сектором з питань виплати пенсій військовослужбовцям та деяких інших категорій громадян взято на облік 167 переплат на суму 1504,1 тис. грн. проти 84 на 132,2 тис. грн. у І півріччі минулого року. Відшкодовано 535,3 тис. грн., що становить 28,3 % від облікованих 1891,3 тис. грн. Залишок невідшкодованої суми переплат складає 1355,6 тис. грн.

Аналіз звернень до суду з питань пенсійного забезпечення показав, що за І півріччя 2019 року до судових інстанцій звернулося 462 особи, що на 3,5% менше, ніж за відповідний період 2018 року (479).

За І півріччя 2019 року судами першої інстанції розглянуто 388 справ, що на 33,5% менше (584) розглянутих справ в І півріччі минулого року. З них, 268 справ задоволено повністю або частково, 93 – відмовлено в задоволенні, 27 – залишено без розгляду.

Станом на 01.07.2019 р. на розгляді в місцевих судах перебуває 300 справ щодо пенсійного забезпечення (з урахуванням незакінчених проваджень на початок звітного року); у апеляційних судах – 101 справа.

З початку року апеляційним судом задоволено (т.ч. частково) 38 апеляційних скарг; відмовлено – 39 апеляційних скарг, повернуто у зв’язку з несплатою судового збору – 110 справ.

У суді касаційної інстанції перебуває на розгляді 109 справ (з урахуванням незакінчених проваджень на початок звітного року).

Впродовж І півріччя 2019 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло 3124 звернення (проти 3194 у 2018 році ), в тому числі – 1229 письмових, 785 усних та 1110 – з Державної установи «Урядовий контактний центр», або на 70 звернень менше, ніж у 2018 році (1718 письмових, 867 усних, 609 – з Державної установи «Урядовий контактний центр»).

У І півріччі 2019 року в органах Пенсійного фонду України в області на особистому прийомі побувало 466 громадян (у 2018 році – 613). 

Відповідно до встановлених графіків проводились виїзні прийоми громадян, під час яких керівництвом прийнято 319 громадян (проти 254 у 2018 році).

У І півріччі 2019 року надійшло 74 повторних звернення (проти 67 у 2018 році.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 628 “Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України” здійснюється централізація функціональних процесів на рівні головних управлінь, в тому числі в Івано-Франківській області.

Станом на 1.06.2019 року в області завершено ліквідацію підвідомчих управлінь. В ході реорганізації звільнено 89 працівників Фонду, з них за скороченням 77 працівників, з інших підстав – 12. При звільненні за скороченням працівникам Фонду виплачено 796,4 тис. грн. вихідної допомоги і 326,6 тис. грн. компенсацій за невикористані відпустки (разом – 1123,00 тис. грн.). Середня заробітна плата працівників органів Пенсійного фонду України в області станом на 01.07.2019 року склала 12088,8 грн.

За І півріччя 2019 року управлінням контрольно – перевірочної роботи головного управління проведено 4959 перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з яких 79,6 % або 3949 – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсії та достовірності документів, поданих для призначення пенсії; 13,6% або 675 – перевірки суб’єктів господарської діяльності; 3,4% або 168 – з питань цільового використання коштів; 3,4 % або 167 – з питань повноти та своєчасності сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на легкові автомобілі операцій та купівлі – продажу нерухомого майна.

Перевірками виявлено порушень на загальну суму 133,6 тис. грн., з них: 69,4% (92,8 тис. грн.)  – перевірками документів поданих для призначення пенсії, 29,1 % (38,8 тис. грн.) – перевірками додержання порядку цільового виростання коштів підприємствами поштового зв’язку; 1,5% (2,0 тис. грн.)  – перевірками суб’єктів господарської діяльності. Станом на 01.07.2019 р. усунуто 84,7 % (113,2 тис. грн.) суми виявлених порушень.

Окрім того, позаплановими перевірками суб’єктів господарювання виявлені недостовірні відомості в реєстрі застрахованих осіб в частині суми заробітної плати щодо 484 осіб, інші порушення у звітності встановлено щодо 479 осіб.

В області реалізуються завдання щодо розвитку інформаційних систем. В поточному році впроваджено оновлені функціональні можливості підсистеми «Звернення», які спрямовані на оптимізацію процесу надання адміністративних послуг громадянам, скорочення часу обслуговування, належного обліку наданих послуг та автоматизації обімну даними з іншими підсистемами, в яких здійснюється опрацювання звернень громадян («back-office»).

Здійснюється популяризація серед громадян оновлених сервісів Веб-порталу Пенсійного фонду України. На Веб – порталі Пенсійного фонду України здійснено реєстрацію понад 42,4 тис. осіб, в тому числі з початку року зареєстровано 7,9 осіб. З числа зареєстрованих – 499 юридичних, що використовують електронні кабінети страхувальника. Дали згоду на інформування СМС – повідомленнями 5752 особи. 1238 застрахованих осіб поінформовано про їх вихід на пенсію у 2 півріччі 2019 року. Прийнято 1066 заяв на виготовлення електронних пенсійних посвідчень.

Впроваджуються підсистеми бухгалтерського обліку «Альфа-бухгалтерія» та «Фінансова звітність».

У І півріччі 2019 року відбулися зустрічі у 1043 трудових колективах за участю 4612 тис. осіб, 86 – за місцем проживання за участю 516 осіб та 7 – з ветеранськими та громадськими організаціями за участю150 осіб. Проведено 17 занять у «Школі майбутнього пенсіонера» за участю 175 осіб.

Крім того, було прочитано 24 лекції для безробітних, на яких були присутні 213 осіб.

Використовуючи різноманітні форми інформаційно-роз’яснювальної роботи у І півріччі 2019 року проведено 8 – флешмобів, 3 – Дні Пенсійного фонду, 8 – Днів відкритих дверей, 8 – засідань круглого столу та проведено 1 –прес –конференцію.

Забезпечено оперативне висвітлення питань діяльності Фонду в області в засобах масової інформації та на веб – ресурсах (інтернет – видання, сайти, Facebook, YouTube). Зокрема, організовано 671 виступ на телебаченні та 23 виступи на радіо. На сторінках місцевих друкованих видань («Голос України», «Галичина», «Єдність» та інші) опубліковано 25 інформаційних матеріалів. На веб-ресурсах забезпечено висвітлення 967 матеріалів.

Під час масових заходів для додаткового інформування громадян розповсюджено 11483 інформаційних матеріалів, з них 7017 – буклетів, 4430 –листівок та 36 – брошур.

Органами Фонду області забезпечено реагування на інформаційні запити.

До органів Пенсійного фонду України в області за І півріччя 2019 року надійшло 77 запитів на публічну інформацію.

Із них отримано поштою – 47, електронною поштою – 9, під час особистого прийому – 21. Від фізичних осіб – 72, від юридичних осіб – 5 запити. Найбільше інформаційних запитів стосується соціального захисту (72). Усім запитувачам інформації надано відповіді у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» строки.

 

Враховуючи вищевикладене та на виконання Постанови Пенсійного фонду України від 08.08.2019 № 11-1 «Про підсумки роботи у I півріччі 2019 року з реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення, виконання завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України», колегія при начальнику головного управління

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. 1.Інформацію про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області у І півріччі 2019 року взяти до відома.
  2. Начальнику фінансово– економічного управління Панас З. М., заступнику начальника управління-начальнику відділу забезпечення наповнення бюджету № 1 Смеречанській О. М.:

2.1. Забезпечити виконання планових показників з надходження платежів до бюджету Пенсійного фонду України, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, у тому числі погашення не менше 5% заборгованості економічно активних боржників, що існувала станом на 1 січня 2019 року, для чого:

 – вчасно подавати платникам розрахунки для відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій і зміни щодо до них, пов’язані із збільшенням сум до відшкодування;

 – опрацьовувати борги в судовому порядку, в т.ч. через порушення справ про банкрутство боржників;

 – систематично здійснювати моніторинг своєчасності та повноти опрацювання заборгованості за платежами до Пенсійного фонду України;

 – розробити та подати на погодження боржникам графіки погашення боргів за платежами до Пенсійного фонду України, моніторити їх виконання;

 – підвищувати рівень взаємодії між органами ДВС та Пенсійного фонду в області при виконанні виконавчих документів про стягнення коштів до бюджету Фонду, які перебувають на примусовому виконанні в органах ДВС.

2.2. Забезпечити виконання індикативних показників надходження коштів зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

2.3. Продовжити проводити щомісячний моніторинг обсягів фонду оплати праці та динаміки росту (зменшення) заробітної плати у бюджетоутворюючих платників. Відслідковувати причини зменшення сум заробітної плати та чисельності працюючих.

2.4. Взаємодіяти з органами Державної фіскальної служби України в області з питань прогнозування та надходження єдиного соціального внеску.

2.5. Активізувати спільну роботу з органами Державної фіскальної служби України щодо скорочення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,  першочергово  боргу фізичних осіб-підприємців та боржників із бюджетним фінансуванням.

2.6. Забезпечувати виконання завдань, визначених органам Фонду, які направлені на виявлення фактів мінімізації заробітної плати та відсутності документального оформлення трудових відносин з працівниками та реагування на виявлені ознаки тінізації заробітної плати.

2.7. Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу серед роботодавців та населення щодо дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати та легалізації зайнятості, в тому числі із використанням можливостей для контролю застрахованими особами відомостей про їх трудові відносини та заробітну плату, легалізації трудових відносин через Веб-портал Пенсійного фонду України.

  1. Начальникам відділів/секторів з питань призначення та перерахунків пенсій:

3.1. Забезпечити своєчасне призначення та перерахунок пенсій, в тому числі проведення масових перерахунків відповідно до нормативних актів.

3.2. Забезпечити опрацювання пенсійних справ згідно сформованого звіту «Протокол контролю по ЕПС» (машиноконтроль).

  1. Начальнику управління внутрішнього аудиту Багровецькому А. С. при проведенні внутрішніх аудитів забезпечити оцінку якості функціональних процесів роботи структурних підрозділів, запобігання фактам незаконного, неефективного, нецільового використання пенсійних коштів та інших активів, повноту впровадження аудиторських рекомендацій.

5. Начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів Жиленку А.М. протягом ІІ півріччя поточного року забезпечити:5.1. Здійснення заходів щодо наповнення реєстру застрахованих осіб достовірними даними.5.2. Впровадження та розвиток нових підсистеми ІКІС ПФУ підсистеми бухгалтерського обліку «Альфа-бухгалтерія» та електронного документообігу.5.3. Впровадження технології оцифрування архіву пенсійних справ з внесенням інформації до електронних пенсійних справ (центр ретроконверсії).5.4. Налаштування технічних засобів (робочих місць) для обслуговування громадян за межами сервісних центрів в об’єднаних територіальних громадах.5.5. Впровадження електронної системи управління чергою.5.6. Популяризацію серед громадян оновлених сервісів Веб-порталу Пенсійного фонду України.

  1. Начальнику юридичного управління Дирбавці Р. М. у зв’язку з реорганізацією територіальних управлінь:

6.1. Продовжити роботу щодо заміни сторони у виконавчих провадженнях та заміні стягувача у виконавчих листах.

6.2. Проводити щомісячну звірку з органами державної виконавчої служби в розрізі кожного виконавчого документа.

6.3. Забезпечити щоквартальне проведення ознайомлень з матеріалами виконавчих проваджень щодо стягнення переплат пенсій по судових рішеннях, які перебувають на примусовому виконанні в органах ДВС області.

6.4. Продовжити роботу за опрацювання в судовому порядку стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, різниці у розмірі пенсій науковим працівникам.

6.5. Здійснювати розгляд звернень, скарг, інформаційних та адвокатських запитів в межах своїх повноважень та спільно з управліннями з питань виплати пенсій, застосування пенсійного законодавства та обслуговування громадян.

  1. Начальнику управління по роботі з персоналом Чорному С. В., керівникам структурних підрозділів головного управління завершити упорядкування організаційно– розпорядчої документації, положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників головних управлінь шляхом конкретизації завдань та повноважень підрозділів (посадових осіб), процедур їх взаємодії тощо для забезпечення додержання порядку і строків обслуговування громадян, здійснення взаємного контролю за прийняттям рішень (здійсненням операцій).
  2. Начальнику управління контрольно– перевірочної роботи                  Михайлюку Т. Я. вжити необхідних заходів щодо скорочення термінів опрацювання заяв на проведення контрольних заходів.
  3. Начальникам структурних підрозділів головного управління продовжити всебічне інформування громадян з використанням наявних засобів комунікації з метою підвищення рівня обізнаності різних цільових груп з питань, що відносяться до сфери відповідальності структурних підрозділів головного управління та забезпечити проведення інформаційно– роз’яснювальних заходів за допомогою використання ефективних та нестандартних підходів.
  4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників начальника головного управління відповідно до функціональних повноважень.

 

 

 

Начальник головного управління                                           Н.ПАВЛЮК

 

 

 

 

 

background Layer 1