Пропустити навігацію

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії “В” головного спеціаліста відділу з ретроконверсії управління застосування пенсійного законодавства Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

в Івано-Франківській області

24.02.2020     № 114

Загальні умови
Посадові обов’язки: 1) забезпечує переформатування паперових пенсійних справ, які зберігаються в архівах Фонду області, в електонні;

2) проведить попередню перевірку паперової пенсійної справи та її підготовку для оцифрування;

3) надає начальнику відділу з ретроконверсії пропозиції щодо вдосконалення роботи з оцифрування пенсійних справ, в т.ч. програмного забезпечення АРМ «Ретроконверсія»;

4) забезпечує документування відсканованих та обрізаних сторінок пенсійної справи згідно типів документів та відповідних атрибутів;

5) перевіряє відповідність задокументованих зображень паперовій пенсійній справі та відправлення оцифрованої пенсійної справи в центральний електронний архів з електронним цифровим підписом;

6) забезпечує збереження та цілісності паперових пенсійних справ під час здійснення їх ретроконверсії;

7) забезпечує в межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.

Умови оплати праці: посадовий оклад на 2020 рік – 5500 грн., надбавка за вислугу років у розмірі, визначеному статтею 52 Закону України “Про державну службу”; надбавка за ранг державного службовця відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами); премії та надбавки (за результатами роботи).
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: безстроково
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію:

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (із змінами; далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

 

Також, у встановленому порядку, подається декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, якщо таку декларацію не було подано раніше.

 

Прийом інформації здійснюється до 17 год. 15 хв.             05 березня 2020 року.

Конкурсна комісія знаходиться за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15.

Додаткові (необов’язкові) документи Інформація, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування, подає заяву щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби.

Місце, час і дата початку проведення оцінювання кандидатів м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15.

11 березня 2020 року о 09 год. 00 хв. – тестування на знання законодавства та проведення співбесіди.

Кандидатам необхідно пред’явити паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Збанська Мар’яна Петрівна, Федорів Ірина Ярославівна

(0342) 54 12 18

gu@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра
2. Досвід роботи не потребує
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
4. Володіння іноземною мовою не потребує
Вимоги до компетентності
  Вимоги Компоненти вимоги
1. Особистісні компетенції порядність, відповідальність, системність та самостійність в роботі
2. Якісне виконання поставлених завдань вміння працювати в команді, вирішувати комплексні завдання, досягати поставленого результату
3. Уміння працювати з комп’ютером впевнений користувач ПК. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Професійні знання
  Вимоги Компоненти вимоги
1. Знання законодавства 1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”.

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) 1) Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

2) Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб»;

3) Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

4) Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07.07.2014 № 13-1);

5) Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014 № 28-2 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.01.2015 № 40/26485).

background Layer 1