ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЇ В «ОДИН ДОТИК» ПІД ЧАС ЗУСТРІЧІ У ТРУДОВОМУ КОЛЕКТИВІ
Заступник начальника Косівського відділу обслуговування громадян Василь Баричко провів зустріч з працівниками Рожнівського відділення поштового зв’язку Коломийського ЦПЗ №3.
Під час заходу фахівець Фонду поінформував присутніх про запровадження нової моделі звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через вебпортал Пенсійного фонду України. Даний сервіс передбачає подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом), а після прийняття рішення про призначення пенсії напраляється повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення. Впровадження надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.
Довідково: на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Це зокрема:
-
налаштування послуги безкоштовного смс-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу роботи);
-
отримання довідок, достовірність яких підтверджується qr-кодом;
-
отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
-
кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.