ПРЯМА ТЕЛЕФОННА «ГАРЯЧА» ЛІНІЯ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ КОЛОМИЙЩИНИ
Для надання кваліфікованих роз’яснень з питань пенсійного забезпечення в умовах карантину, заступник начальника управління обслуговування громадян-начальник Коломийського відділу обслуговування громадян Галина Григорчук провела пряму телефонну «гарячу» лінію для жителів Коломийщини.
Під час роботи «гарячої» телефонної лінії додзвонювачі цікавилися питаннями пов’язаними з перерахунком пенсій, одноразову виплату грошової допомоги у сумі 1000 грн, а також збільшенням пенсії особам, яким більше 80 років.
Довідково: в області протягом І кварталу 2020 року було проведено 42 «Прямі телефонні гарячі лінії» керівництво на які звернулися 269 осіб.