Пропустити навігацію

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОСТАННІХ ЗМІН У ПЕНСІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ»

У період дії карантинних обмежень запроваджених з метою зупинення коронавірусної інфекції фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області продовжують активно інформувати громадян про останні зміни у пенсійному забезпеченні. Так, у Галицькому сервісному центрі проведено «пряму телефонну лінію». На дзвінки додзвонювачів відповідала заступник начальника управління обслуговування громадян-начальник Галицького відділу обслуговування громадян
Оксана Бартків.

Під час роботи «прямої телефонної лінії» поступило 9 дзвінків. Пенсіонери цікавилися питаннями проведення індексації пенсій, черговим підвищенням пенсійних виплат та коли сервісний цент розпочне роботу у звичайному режимі. Крім цього, начальник сервісного центру звернула увагу громадян на те, що для отримання фахових консультацій з питань пенсійного законодавства та подання документів для призначення пенсії не потрібно контактувати з спеціалістами сервісного центру особисто, а можна зробити це через інтернет за допомогою онлайн сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ – ЗАЛИШАЙТЕСЯ ВДОМА!!!

Galych prama tel liniya - РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОСТАННІХ ЗМІН У ПЕНСІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ»

 

background Layer 1