Пряму телефонну «гарячу» лінію провели для мешканців Долинщини
У відділі обслуговування громадян № 5 (сервісному центрі) проведено пряму телефонну «гарячу» лінію. На дзвінки відповідала начальник Долинського сервісного центру Оксана Яциняк.
Під час роботи «гарячої» лінії поступило 6 дзвінків. Додзвонювачів цікавили питання перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам з 1 квітня, який буде проведено у червні поточного року, після надходження звітів страхувальників за перший квартал 2021 року; чергового підвищення пенсійних виплат. Крім цього, мешканці Долинщини цікавилися переліком необхідних документів для призначення пенсії.
Фахівець Фонду надала вичерпні відповіді на всі поставлені запитання, а також поінформувала про електронні сервіси Пенсійного фонду України та надала консультації з користування вебпорталом електронних послуг ПФУ.
Довідково: фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в області від початку року проведено 112 прямих телефонних «гарячих» ліній.