Пропустити навігацію

Пряму телефонну «гарячу» лінію провели для мешканців Долинщини

У відділі обслуговування громадян № 5 (сервісному центрі) проведено пряму телефонну «гарячу» лінію. На дзвінки відповідала начальник  Долинського сервісного центру Оксана Яциняк.

Під час роботи «гарячої» лінії поступило 6 дзвінків. Додзвонювачів цікавили питання перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам з 1 квітня, який буде проведено у червні поточного року, після надходження звітів страхувальників за перший квартал 2021 року;  чергового підвищення пенсійних виплат. Крім цього, мешканці Долинщини цікавилися переліком необхідних документів для призначення пенсії.

Фахівець Фонду надала вичерпні відповіді на всі поставлені запитання, а також поінформувала про електронні сервіси Пенсійного фонду України та надала консультації з користування вебпорталом електронних послуг ПФУ.

Довідково: фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в області від початку року проведено 112 прямих телефонних «гарячих» ліній.

191563399 1002815573795693 8330799624036450050 n 1 - Пряму телефонну «гарячу» лінію провели для мешканців Долинщини

 

 

 

background Layer 1