Пропустити навігацію

Роз’яснення щодо онлайн-сервісів Пенсійного фонду України

     Головний спеціаліст відділу обслуговування  громадян №8 Василь П’ятничук та провідний спеціаліст цього ж відділу Оксана Козачок провели виїзні прийом громадян відповідно до укладених угод в Отинійській та Матеївецькій територіальних громадах Коломийського району.

    На прийоми  звернулось 16 громадян, які отримали 20 послуг. Зокрема надано роз’яснення щодо перерахунків пенсій з 01.07.2021, виплати пенсій через банківські установи, звірено страховий стаж, який враховано при обчисленні пенсій, видано пенсійні посвідчення, визначено права на пенсію та надання переліку документів для призначення пенсій.

         Фахівці Фонду  інформували  про сервісну послугу  “Автопенсія”,  яка призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду. Послуга надається засобами вебпорталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Користувач, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП:

–  заповнює атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);

– додає скановані копії документів обов’язкові та ті, які  вважає за необхідне надати для підтвердження його права на певні доплати та пільги);

 – підписує анкету-заяву КЕП та надсилає її до органу Фонду.

 За результатами опрацювання анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення засобами вебпорталу та через мобільний додаток.

220563514 528116915198677 3030584138940568739 n - Роз’яснення щодо онлайн-сервісів Пенсійного фонду України220453475 869064630686325 2675269832961010348 n - Роз’яснення щодо онлайн-сервісів Пенсійного фонду України

 

 

background Layer 1