Пропустити навігацію

 Пряма телефонна лінія

               

  21.10.2021 року начальник відділу обслуговування громадян №9 (сервісного центру) Галина Девда провела «пряму телефонну лінію».

     Під час роботи «гарячої лінії» начальник відділу надала роз’яснення щодо актуальних питань перерахунку пенсійних виплат з 01.10.2021 року мешканцям Косівського району. Також ознайомила співрозмовників з можливостями електронних послуг Пенсійного фонду України, пояснила порядок реєстрації на вебпорталі ПФУ. Особливу увагу звернула на автоматичному призначенні пенсій – «Автопенсія», що є актуальним в час запровадження карантинних заходів на території України.

    Пропонувала користуватися сучасними сервісами для оперативного отримання інформації з пенсійного забезпечення.

    На «пряму телефонну лінію» звернулося  5  осіб.                      

246856310 1321967348271386 1682865503181947586 n -  Пряма телефонна лінія                  

 

background Layer 1