Пряма телефонна лінія
21.10.2021 року начальник відділу обслуговування громадян №9 (сервісного центру) Галина Девда провела «пряму телефонну лінію».
Під час роботи «гарячої лінії» начальник відділу надала роз’яснення щодо актуальних питань перерахунку пенсійних виплат з 01.10.2021 року мешканцям Косівського району. Також ознайомила співрозмовників з можливостями електронних послуг Пенсійного фонду України, пояснила порядок реєстрації на вебпорталі ПФУ. Особливу увагу звернула на автоматичному призначенні пенсій – «Автопенсія», що є актуальним в час запровадження карантинних заходів на території України.
Пропонувала користуватися сучасними сервісами для оперативного отримання інформації з пенсійного забезпечення.
На «пряму телефонну лінію» звернулося 5 осіб.