Пропустити навігацію

Консультації онлайн: відбулась “пряма телефонна гаряча лінія”

    02 грудня 2021 року на прямому телефонному  зв’язку з мешканцями міста Косова та району була начальник відділу обслуговування громадян №9 (сервісного центру) Галина Девда.

   Додзвонювачів цікавили питання  зміни розміру пенсії після її перерахунку, у зв’язку зі зростанням прожиткового мінімуму з 1 грудня 2021 року та збільшенням мінімальної заробітної плати, отримання інформації щодо даних про заробітну плату та страховий стаж (довідки ОК-5, ОК-7), утримання коштів з пенсійної виплати та інше. Під час розмови начальник сервісного центру запропонувала мешканцям району на період карантину  користуватися онлайн сервісами та нагадала перелік послуг, які можна отримати дистанційно.  

    На пряму телефонну лінію звернулося 8 осіб. 

Довідково: з початку 2021 року в Головному управлінні Фонду в області відбулось 267 “прямих телефонних гарячих ліній.

262523182 3047035475539672 7059461888623062193 n - Консультації онлайн: відбулась “пряма телефонна гаряча лінія” 262671233 426251339173513 3478610438116258882 n 1 - Консультації онлайн: відбулась “пряма телефонна гаряча лінія”

 

background Layer 1