Звіт про роботу із запитами на отримання публічної інформації, які надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області за 12 місяців 2021 року
За період з 01.01.2021 по 31.12.2021 до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області надійшло 206 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості запитів отримано:
1. За типом походження:
– поштою – 86;
– електронною поштою – 45;
– нарочно – 70;
– через Вебпортал ПФУ – 5.
2. В розрізі категорій запитувачів надійшло від:
– фізичних осіб – 194 запити;
– органів виконавчої влади як розпорядника інформації – 10;
– юридичних осіб – 2.
Згідно класифікатору змісту запитів, запити на отримання публічної інформації стосувалися таких питань:
-
фінансова політика, розпорядження бюджетними коштами – 1;
-
праця та заробітна плата – 53;
-
соціальний захист – 41;
-
правова інформація, забезпечення законності та правопорядку – 74;
-
інше – 37.
Забезпечено своєчасний розгляд та надання відповідей на запитувану інформацію громадянами у встановлений законодавством термін.