ПРОДОВЖУЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА
Працівники відділу обслуговування громадян № 9 (сервісного центру) спільно з головним юристом сектору «Косівського бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Коломийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги провели правопросвітницький захід.
Начальник сервісного центру Галина Девда ознайомила присутніх з перевагами отримання електронних послуг дистанційно, за допомогою вебпорталу ПФУ, що дає можливість взаємодіяти з Пенсійним фондом без відвідування сервісного центру та уникати небажаних контактів під час карантину.
Представник відділу безоплатної правової допомоги наголосила на видах послуг, які можна отримати у бюро правової допомоги та категоріях осіб, які мають право скористатися правовою допомогою.
Обговорено питання щодо подальшої співпраці з метою здійснення забезпечення захисту прав та інтересів громадян.