Пропустити навігацію

АНАЛІЗ ЗАПИТІВ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ

Аналіз опрацьованих документів свідчить, що станом на 01 листопада 2023 року до Головного управління надійшло 267 запитів на публічну інформацію, з них:
 
електронною поштою – 74; поштою – 86;
СЕВ – 1;
нарочно – 61;
кур’єр – 1;
територіальною відправкою – 15;
через вебпортал ПФУ – 29.
 
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 244, юридичних осіб – 2, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації надійшло – 21 запитів.
 
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 266 (99,6 %) – розглянуто в межах компетенції, 1 (0,4 %) – перебуває на стадії опрацювання.
 
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 214 запитів або 80,2% загальної кількості.
 
Запитувачі, зокрема звертались щодо надання інформації про:
призначення та перерахунок пенсій;
нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг;
визначення права на виконання рішення суду;
витребування довідок та інших документів;
роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам);)
страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків тощо.
 
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках — Законом України “Про звернення громадян”.
background Layer 1