Пропустити навігацію

ПОЛОЖЕННЯ про сектор з питань охорони праці та цивільного захисту Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

в Івано-Франківській області

______________ № _______

ПОЛОЖЕННЯ

про сектор з питань охорони праці та цивільного захисту

Головного управління Пенсійного фонду України

в Івано-Франківській області

І. Загальні положення

1. Сектор з питань охорони праці та цивільного захисту (далі – Сектор) є самостійним структурним підрозділом Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (далі – Головне управління), що підпорядковується безпосередньо начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (далі – начальник Головного управління).

2. У своїй діяльності Сектор керується Конституцією України, Кодексом цивільного захисту України, Законом України Про охорону праці та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014 № 28-2, постановами правління та наказами Пенсійного фонду України, наказами Головного управління, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

ІІ. Завдання, функції, права та обов’язки Сектору

1. Основними завданнями Сектору є:

1) організація проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози життю або здоров’ю працівників;

2) контроль за дотриманням працівниками вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці;

3) інформування та надання роз`яснень з питань охорони праці;

4) організація виконання заходів у сфері цивільного захисту в Головному управлінні, спрямованих на захист працівників, майна і територій від надзвичайних ситуацій, зменшення ризику їх виникнення та забезпечення сталого функціонування Головного управління в умовах надзвичайної ситуації і в особливий період

5) забезпечення виконання завдань, створених Головним управління, органами управління і силами цивільного захисту та підтримання їх готовності до дій за призначенням;

6) забезпечення виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки.

2. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1) розробляє спільно з іншими підрозділами Головного управління комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці, плани, програми поліпшення умов праці, запобігання виробничому травматизму, професійним захворюванням, надає організаційно-методичну допомогу у виконанні запланованих заходів;

2) готує проекти наказів з питань охорони праці та організації і реалізації заходів цивільного захисту та вносить їх на розгляд керівництву;

3) проводить спільно з представниками структурних підрозділів Головного управління та представниками первинної профспілкової організації Головного управління перевірки дотримання працівниками вимог нормативно-правових актів з охорони праці;

4) складає звітності з охорони праці та з питань цивільного захисту;

5) проводить з працівниками вступний інструктаж з питань охорони праці;

6) веде облік та проводить аналіз причин виробничого травматизму, професійних захворювань, аварій на виробництві, заподіяної ними шкоди;

7) інформує працівників про основні вимоги законів, інших нормативно-правових актів та актів з охорони праці, що діють в межах Головного управління;

8) забезпечує виконання заходів у сфері цивільного захисту в Головному управлінні;

9) організовує забезпечення працівників Головного управління засобами індивідуального захисту;

10) організовує створення і забезпечення функціонування об’єктових систем оповіщення;

11) організовує виконання заходів щодо впровадження інженерно-технічних заходів цивільного захисту, що зменшують ступінь ризику виникнення аварій, пожеж та вибухів в Головному управлінні;

12) здійснює планування та забезпечує контроль за підготовкою та проведенням під час виникнення надзвичайних ситуацій заходів з евакуації працівників та майна Головного управління;

13) організовує та забезпечує проведення з працівниками індивідуального і курсового навчання за програмами підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях, а також інструктажів з питань цивільного захисту та пожежної безпеки;

14) розробляє план реагування на надзвичайну ситуацію в мирний час та план цивільного захисту Головного управління на особливий період, який продовжує роботу у воєнний час та який віднесено до категорії з цивільного захисту;

15) організовує розроблення проекту плану основних заходів цивільного захисту суб’єкта господарювання на рік;

16) розробляє план-графік проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту, організовує його виконання та звітує за результатами проведених навчань, тренувань;

17) організація та проведення підготовки персоналу з питань цивільного захисту;

18) організовує та контролює проходження посадовими особами Головного управління навчання з питань цивільного захисту, пожежної безпеки;

19) організовує та забезпечує виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також надає пропозиції щодо виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень ДСНС України та її територіальних органів;

20) організовує та контролює утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням;

21) забезпечує своєчасне інформування відповідних органів та підрозділів цивільного захисту про стан та виконання заходів цивільного захисту Головним управлінням;

22) забезпечує належне оформлення і зберігання документації, а також своєчасну передачу її до архіву в установленому порядку.

3. Сектор має право:

1) взаємодіяти з питань, що належать до її компетенції, із структурними підрозділами Головного управління, державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами;

2) одержувати інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;

3) брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань з питань охорони праці та цивільного захисту;

4) вести службове листування та взаємодіяти зі структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до його компетенції.

4. Сектор зобов’язаний:

1) сумлінно ставитися до виконання своїх обов’язків, суворо додержуватися у своїй роботі вимог чинного законодавства, законних інтересів та прав громадян;

2) інформувати начальника Головного управління у разі:

покладення на Сектор завдань, що не належить до його функцій чи виходять за його межі;

ненадання відповідними структурними підрозділами або службовими особами документів, інших матеріалів, необхідних для вирішення питань, віднесених до компетенції Сектору;

коли Сектору стала відома інформація про порушення чинного законодавства працівниками Головного управління або про загрозу законним інтересам Головного управління.

ІІІ. Керівництво Сектору

1. Сектор очолює завідувач сектору, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником Головного управління в порядку, передбаченому законодавством про державну службу.

2. Завідувач сектору:

безпосередньо здійснює керівництво Сектором, спрямовує його діяльність, організовує планування роботи та забезпечує виконання функцій покладених на Сектор відповідно до законодавства, Правил внутрішнього службового та трудового розпорядку, визначає порядок роботи Сектору, несе персональну відповідальність та звітує перед начальником Головного управління про виконання покладених на Сектор завдань;

має право в межах своїх повноважень давати доручення працівникам Сектору, які є обов’язковими для виконання, підписувати документи, які направляються до структурних підрозділів Головного управління;

вносить керівництву Головного управління пропозиції щодо заохочення працівників Сектору, надання їм матеріальної допомоги, накладення на них стягнень за порушення службової та виконавської дисципліни.

3. У разі відсутності Завідувача сектору його обов’язки виконує інший працівник Сектору.

ІV. Заключні положення

1. Робота Сектору організовується відповідно до Правил внутрішнього службового розпорядку та Правил внутрішнього трудового розпорядку Головного управління.

2. В Секторі працюють працівники, які виконують функції з обслуговування, що призначаються на посаду та звільняються з неї начальником Головного управління у встановленому законодавством порядку. Посадові обов’язки працівників Сектору визначаються їхніми посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Головного управління.

3. Сектор для виконання покладених на нього завдань забезпечується відповідними приміщеннями, засобами зв’язку, комп’ютерною технікою, іншим обладнанням та матеріалами.

4. Для виконання покладених на нього завдань Сектор має право використання службового автотранспорту Головного управління в порядку, визначеному начальником Головного управління.

5. Для забезпечення виконання завдань, покладених на Сектор, в кошторисі витрат на утримання Головного управління передбачаються відповідні видатки.

Начальник управління

по роботі з персоналом Степан ЧОРНИЙ

background Layer 1