Пропустити навігацію

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА послуги з надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

в Івано-Франківській області

10 лютого 2023 р. № 118 в редакції

наказу Головного управління

_____________ 2023 р. № ___

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

послуги з надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг

Головного управління Пенсійного фонду України

в Івано-Франківській області

(найменування суб’єкта надання послуги, визначеного Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373)

Інформація про суб’єкта надання послуги

1

Місцезнаходження,

Інформація щодо режиму роботи,

Телефон/адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу

Сектор обслуговування військовослужбовців

та деяких інших категорій громадян (сервісний

центр)

76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 44

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-34253-12-01

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 1

(сервісний центр):

77701, смт. Богородчани, вул. Шевченка, 64

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-34712-31-33

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 2 (сервісний центр):

77202, м. Болехів, вул. Петрушевича, 4

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3437) 3-44-58

gu@if.pfu.gov.ua

78701, смт. Верховина, вул. Незалежності, 10

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-34322-18-48

gu@if.pfu.gov.ua

78501, м. Яремче, вул. Свободи, 307

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-34342-11-99

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 3 (сервісний центр):

77101, м. Галич, вул. Шевченка, 10

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-34312-15-58

gu@if.pfu.gov.ua

77001, м. Рогатин, вул. Галицька, 46

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-34352-47-22

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр):

78103, м. Городенка, вул. Богуна, 10

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3430) 2-17-84

gu@if.pfu.gov.ua

78001, м. Тлумач, пл. Данила Галицького, 15

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3479) 2-23-28

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 5

(сервісний центр):

77503, м. Долина, вул. Грушевського, 16

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3477) 2-52-06

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр):

76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 44

пн-чт: з 8.00 до 18.00;

пт: з 8.00 до 17.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-342) 53-75-15

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр):

77304, м. Калуш, вул. Біласа і Данилишина, 2

пн-чт: з 8.00 до 18.00;

пт: з 8.00 до 17.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3472) 6-52-84

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 8 (сервісний центр):

78203, м. Коломия, вул. Валова, 47А

пн-чт: з 8.00 до 18.00;

пт: з 8.00 до 17.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3433) 4-70-03

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 9 (сервісний центр):

78601, м. Косів, вул. Незалежності, 26А

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3478) 2-45-42

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 10 (сервісний центр):

78405, м. Надвірна, майдан Шевченка, 3

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3475) 2-92-62

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 11 (сервісний центр):

77601, смт. Рожнятів, площа Єдності, 13

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3474) 2-02-03

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 12 (сервісний центр):

78301, м. Снятин, вул. Кардинала Йосипа Сліпого, 11А

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3476) 2-34-01

gu@if.pfu.gov.ua

Відділ обслуговування громадян № 13 (сервісний центр):

77401, м. Тисмениця, вул. Галицька,21

пн-чт: з 8.00 до 17.15;

пт: з 8.00 до 16.00;

Вихідні дні – субота, неділя (0-3436) 2-42-32

gu@if.pfu.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання послуги

2

Закони України

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

Закон України “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист”;

Закон України “Про відновлення прав осіб, депортованих за національною ознакою”;

Закон України “Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917–1991 років”;

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;

Закон України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей” ;

Закон України “Про освіту”;

Закон України “Про Службу безпеки України”;

Закон України “Про бібліотеки і бібліотечну справу”;

Закон України “Про захист рослин”;

Закон України “Про жертви нацистських переслідувань”;

Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”;

Закон України “Про охорону дитинства”;

Закон України “Про соціальний захист дітей війни”;

Закон України “Про культуру”;

Закон України “Про музеї та музейну справу”;

Основи законодавства України про охорону здоров’я;

Кодекс цивільного захисту України;

Бюджетний кодекс України

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”;

постанова Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 “Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування”;

постанова Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 389 “Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї”; постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі”

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436

Умови отримання послуги

5

Підстава для отримання послуги

Звернення громадян, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до законів України

6

Документ, що подається

Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу (далі – заява)

7

Спосіб подання

документів

Заява подається особою: в паперовій формі (при особистому зверненні або поштовим відправленням);

в електронній формі через вебпортал, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія), офіційний вебсайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису). До заяви додаються скановані копії документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів)

8

Платність

(безоплатність) надання

Надається безоплатно

9

Строк надання

Суму пільги органи Пенсійного фонду України розраховують до 25 числа кожного місяця

10

Перелік підстав для відмови у наданні

Пільги не надаються, якщо:

заявник не перебуває на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги; середньомісячний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, якщо пільги надаються залежно від доходу сім’ї

11

Результат надання

послуги

Надання пільги на оплату житлово-комунальних послуг/відмова у наданні пільги на оплату житлово-комунальних послуг

12

Способи отримання відповіді (результату)

Орган Пенсійного фонду України інформує заявника письмово або через особистий кабінет на вебпорталі

Начальник управління

обслуговування громадян Оксана КОЗЛО

background Layer 1