ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади головного спеціаліста відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Івано-Франківськ)
ПРОПОЗИЦІЇ
до умов проведення добору на зайняття посади
головного спеціаліста відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян
(робоче місце – м. Івано-Франківськ)
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1. Надає практичну, консультативну та методичну допомогу структурним підрозділам з питань організації прийому громадян та питань призначення (перерахунку) пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, призначення та надання житлових субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу; з питань надання страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності, внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та особам, які мають на це право у разі смерті потерпілого; для надання соціальних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та особам, які мають на це право відповідно до чинного законодавства; 2. Опрацьовує заяви (із необхідними документами та/або відомостями, поданих засобами вебпорталу електронних послуг ПФУ, зокрема щодо призначення/перерахунків пенсій, надання житлових субсидій, пільг, тощо; інформує заявників щодо результатів опрацювання документів; інформує осіб про порядок усунення порушень (в разі їх виявлення); інформує заявників про результати прийнятих рішень; 3. Надає консультації, роз’яснення чинного законодавства за допомогою дистанційних форм обслуговування. Вживає заходи щодо виявлення проблемних аспектів в організації роботи, з питань, що належать до компетенції Управління; 4. Опрацьовує запити з питань отримання документів, підтверджуючих трудовий стаж, заробітну плату та інших документів; 5. Проводить у межах своїх повноважень моніторинг якості обслуговування громадян, проводить у межах своїх повноважень інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань обслуговування громадян та пенсійного забезпечення; 6. Здійснює облік виписок з актів огляду МСЕК та передачу їх відповідальним особам за функціональними напрямками роботи або направлення за належністю. |
|
Умови оплати праці |
посадовий оклад; надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)
посилання на резюме:
Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 23 січня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ. |
|
Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди |
Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено. м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Проців Мар’яна Юріївна, (0342) 78-35-21, |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Досягнення результатів |
здатність до чіткого бачення результату діяльності; вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
2. |
Відповідальність |
усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
3. |
Цифрова грамотність |
вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства (в т. ч. у сфері) |
Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції»; Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»; Закону України «Про звернення громадян»; Постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 «Про затвердження порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами); Постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»; Постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі»; Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»; Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України та іншого законодавства. |
_______________________________