Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади начальника загального відділу управління адміністративного забезпечення (робоче місце – м. Івано-Франківськ)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

начальника загального відділу управління адміністративного забезпечення

(робоче місце – м. Івано-Франківськ)

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Організація діяльності структурного підрозділу, виконання передбачених законодавством про державну службу функцій керівника:

здійснення керівництва діяльністю, організація та забезпечення виконання структурним підрозділом завдань і функцій, визначених положенням про самостійний структурний підрозділ, доручень керівництва;

візування/погодження проєктів документів, підготовлених структурним підрозділом;

забезпечення дотримання працівниками структурного підрозділу правил внутрішнього службового розпорядку.

2. Забезпечення організації поточної діяльності структурного підрозділу:

інформування працівників про стан справ у відповідній сфері;

розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання;

надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам структурного підрозділу;

напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань структурного підрозділу;

контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку;

моніторинг, оцінка стану виконання покладених на структурний підрозділ завдань і функцій, контроль за дотриманням виконавської дисципліни підпорядкованими працівниками, проведення нарад;

визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників структурного підрозділу, погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, моніторинг виконання, проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників.

3. Організація та забезпечення:

єдиного порядку документування управлінської інформації та роботи з документами незалежно від форми їх створення, тиражування документів, що видаються Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (далі ‒ Головне управління) із застосуванням сучасних автоматизованих систем.

4. Забезпечення контролю за:

своєчасністю реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, у тому числі з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом з грифом “Для службового користування”;

обліком, зберіганням, розмноженням та використанням документів, що містять інформацію з обмеженим доступом з грифом “Для службового користування”, дотримання вимог нормативно-правового акту, що регулює порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в Головному управлінні;

реєстрацією та станом виконання завдань зазначених у наказах Головного управління з основної діяльності та з адміністративно-господарських питань;

за зберіганням та використанням печаток та штампів у структурних підрозділах Головного управління.

5. Візування проєктів наказів Головного управління з основної діяльності та з адміністративно-господарських питань.

6Організація та забезпечення системного автоматизованого контролю за виконанням структурними підрозділами Головного управління контрольних завдань. Здійснення моніторингу стану виконання управлінських рішень та контролю за відповідністю їх виконання поставленому завданню.

7Забезпечення підготовки аналітичних та інформаційних матеріалів щодо документообігу та стану виконавської дисципліни в Головному управлінні.

8. Забезпечення дотримання єдиного порядку відбору, обліку, зберігання, використання документів на усіх видах матеріальних носіїв інформації, що створюються структурними підрозділами Головного управління для передачі документів на державне зберігання. Забезпечення діяльності Експертної комісії з визначення цінності документів Головного управління.

9. Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва.

Умови оплати праці

посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

посилання на резюме:
https://docs.google.com/document/d/1rU5mJN6VH0cZH2RUczL4FT6ZE8f54EFJ3n3ZVWbb3Hc/edit?usp=sharing

Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 24 січня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди

Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Проців Мар’яна Юріївна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
(в т. ч. у сфері)

Знання:

Конституції України;

Закону України “Про державну службу”;

Закону України “Про запобігання корупції”;

Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”;

Постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності” (зі змінами);

ДСТУ 4163:2020 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації”;

Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України 18 червня 2015 року № 1000/5 (зі змінами);

Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736;

Закону України “Про доступ до публічної інформації”

та іншого законодавства.

_______________________________

background Layer 1