Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади заступника начальника відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) управління обслуговування громадян (робоче місце м. Тлумач)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

заступника начальника відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) управління обслуговування громадян

(робоче місце м. Тлумач)

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Організовує діяльність структурного підрозділу, виконання передбачених законодавством про державну службу функцій керівника: здійснює керівництво діяльністю, організацію та забезпечення виконання структурним підрозділом завдань і функцій, визначених положенням про самостійний структурний підрозділ, доручень керівництва; візує/погоджує проекти документів, підготовлених структурним підрозділом; забезпечує дотримання працівниками структурного підрозділу правил внутрішнього службового розпорядку.

2. Організовує поточну діяльність структурного підрозділу: інформування працівників про стан справ у відповідній сфері; розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання; надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам структурного підрозділу; напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань структурного підрозділу; контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку; моніторинг, оцінка стану виконання покладених на структурний підрозділ завдань і функцій, контроль за дотриманням виконавської дисципліни підпорядкованими працівниками, проведення нарад; визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників структурного підрозділу, погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, моніторинг виконання, проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників.

3. Організовує прийом громадян за принципом «єдиного вікна» без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом, в т. ч. в пунктах обслуговування громадян на віддалених робочих місцях на базі об’єднаних територіальних громад, органів влади тощо. Забезпечує надання консультацій, роз’яснень чинного законодавства за допомогою дистанційних форм обслуговування.

4. Забезпечує здійснення реєстрації заяв про призначення, перерахунок, поновлення виплати пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший в централізованій підсистемі “Звернення” ІКІС ПФУ, сканування із використанням технічних засобів, засвідчення електронним цифровим підписом; реєстрації заяв (з необхідними документами та/або відомостями) про призначення та надання житлової субсидії, пільг.

5. Забезпечує здійснення опрацювання в межах повноважень документів, поданих для надання страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності, внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та особам, які мають на це право у разі смерті потерпілого; для надання  соціальних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та особам, які мають на це право відповідно до чинного законодавства.

6. Забезпечує контроль за прийомом заяв та додаткових документів для призначення пенсії за міжнародними договорами і для підтвердження страхового стажу, набутого на території іноземної держави відповідно до міжнародних договорів; контроль за прийомом документів для розгляду Комісією з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років; контроль за оформленням документів для розгляду Комісією з розгляду питань, пов’язаних з підтвердженням наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній. Забезпечує контроль за формуванням запитів з питань підтвердження трудового стажу та інших обставин, які визначають право на пенсію, надання допомоги громадянам у витребуванні документів, які необхідні для призначення (перерахунку) пенсій.

7. Забезпечує контроль щодо реєстрації заяви для виготовлення пенсійного посвідчення з подальшою обробкою та обліком заяви в електронному вигляді та видачі пенсійних посвідчень.

8. Забезпечує проведення у межах своїх повноважень моніторингу якості обслуговування громадян, організаційно-роз’яснювальної роботи з питань обслуговування громадян. Забезпечує в межах своєї компетенції участь працівників Відділу у проведенні семінарів, інших навчальних заходів.

Умови оплати праці

посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

посилання на резюме:
https://docs.google.com/document/d/1rU5mJN6VH0cZH2RUczL4FT6ZE8f54EFJ3n3ZVWbb3Hc/edit?usp=sharing

Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 06 лютого 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди

Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Проців Мар’яна Юріївна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
(в т. ч. у сфері)

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

Закону України «Про звернення громадян»;

Постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 «Про затвердження порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами);

Постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»;

Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України

та іншого законодавства

_______________________________

background Layer 1