Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади заступника начальника відділу з питань відрахувань управління з питань виплат (робоче місце – м. Івано-Франківськ)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

заступника начальника відділу з питань відрахувань

управління з питань виплат

(робоче місце – м. Івано-Франківськ)

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Забезпечення організації поточної діяльності структурного підрозділу:

інформування працівників про стан справ у відповідній сфері; розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання;

надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам структурного підрозділу; напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань структурного підрозділу; контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку; моніторинг, оцінка стану виконання покладених на структурний підрозділ завдань і функцій, контроль за дотриманням виконавської дисципліни підпорядкованими працівниками, проведення нарад; визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників структурного підрозділу, погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, моніторинг виконання, проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників;

2. Здійснення контролю за опрацюванням відрахувань з пенсій та страхових виплат на підставі судових рішень, ухвал, постанов і вироків, виконавчих листів, інших рішень і постанов, виконання яких проводиться в порядку, встановленому для виконання судових рішень, а також сум коштів, які перераховуються до установ, де пенсіонери перебувають на повному державному утриманні;

3. Визначення потреби в коштах на відрахування з пенсій на користь юридичних та фізичних осіб та її передача відповідним підрозділам Головного управління. Контроль за передачею списків щодо відрахованих сум органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям та установам, де особи перебувають на повному державному утриманні;

4. Контроль за веденням та обліком переплат по яких прийнято рішення про утримання надміру виплачених сум або надано заяву про їх добровільну сплату;

5. Контроль за наданням органам державної виконавчої служби та приватним виконавцям звітів про здійснені відрахування та виплати;

6. Опрацьовання переплат пенсій, які виникли у зв’язку з рухом осіб які перебувають на повному державному утриманні;

7. Розгляд звернень громадян, заяв та запитів підприємств, установ, організацій з питань відрахувань;

8. Організація діловодства в структурному підрозділі та здійснення  безпосереднього контролю за виконанням документів; отримання в загальному відділі управління адміністративного забезпечення (далі – Загальний відділ) кореспонденції в паперовій формі з відміткою в реєстраційно-моніторинговій картці автоматизованої системи електронного документообігу Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – підсистема “Документообіг”) для подальшого формування документів у справи, відповідно до номенклатури справ; контроль у структурному підрозділі за проходженням та своєчасним виконанням документів з моменту створення завдання до етапу завершення його виконання виконавцем; систематичне інформування керівника структурного підрозділу про стан, перебіг та результати виконання документів; своєчасне передавання паперових вихідних документів до Загального відділу для подальшого відправлення кореспондентам засобами поштового зв’язку в день їх підписання або не пізніше наступного робочого дня; складання та створення в електронній формі номенклатури справ структурного підрозділу; складання підсумкового запису до номенклатури справ в електронній формі про кількість фактично заведених справ у структурному підрозділі; формування електронних та паперових справ структурного підрозділу відповідно до номенклатури справ; складання описів справ структурного підрозділу; забезпечення належного обліку та зберігання документів з грифом “Для службового користування”; формування справ підрозділу за номенклатурою та своєчасне передавання їх до архіву.

Умови оплати праці

посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

посилання на резюме:
https://docs.google.com/document/d/1rU5mJN6VH0cZH2RUczL4FT6ZE8f54EFJ3n3ZVWbb3Hc/edit?usp=sharing

Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 09 лютого 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди

Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кожуховська Тетяна Михайлівна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
(в т. ч. у сфері)

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

Закону України «Про звернення громадян»;

Постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 «Про затвердження порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами);

Постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»;

Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України

та іншого законодавства

_______________________________

background Layer 1