Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття вакантної посади завідувача сектору з питань запобігання та виявлення корупції (тимчасово, на час відсутності основного працівника) (робоче місце – м. Івано-Франківськ)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття вакантної посади

завідувача сектору з питань запобігання та виявлення корупції

(тимчасово, на час відсутності основного працівника)

(робоче місце – м. Івано-Франківськ)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки 1. Організація діяльності самостійного структурного підрозділу, виконання передбачених законодавством про державну службу функцій керівника:

здійснення керівництва діяльністю, організація та забезпечення виконання самостійним структурним підрозділом завдань і функцій, визначених положенням про самостійний структурний підрозділ, доручень керівництва;

візування/погодження проектів документів, підготовлених самостійним структурним підрозділом;

забезпечення дотримання працівниками самостійного структурного підрозділу правил внутрішнього службового розпорядку.

2. Забезпечення організації поточної діяльності самостійного структурного підрозділу:

інформування працівників про стан справ у відповідній сфері;

розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання;

надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам самостійного структурного підрозділу;

напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань самостійного структурного підрозділу;

контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку;

моніторинг, оцінка стану виконання покладених на самостійний структурний підрозділ завдань і функцій, контроль за дотриманням виконавської дисципліни підпорядкованими працівниками, проведення нарад;

визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників самостійного структурного підрозділу, погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, моніторинг виконання, проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників.

3. Організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності Головного управління, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення начальнику Головного управління відповідних пропозицій.

4. Надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції.

5. Здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування начальника Головного управління та Національного агентства про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання.

6. Перевірка факту подання суб’єктами декларування декларацій та повідомлення у визначеному порядку Національного агентства про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.

7. Здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі розгляд повідомлень про порушення працівниками Головного управління вимог Закону  України «Про запобігання корупції» в особливий період.

8. Забезпечення захисту працівників, які повідомили про порушення вимог антикорупційного законодавства, від застосування негативних заходів впливу з боку керівництва відповідно до законодавства щодо захисту викривачів.

9. Інформування начальника Головного управління, Національного агентства або інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

10. Ведення обліку працівників Головного управління, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду тимчасово на час відсутності основного працівника, на період дії воєнного стану в Україні
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:
https://docs.google.com/document/d/1rU5mJN6VH0cZH2RUczL4FT6ZE8f54EFJ3n3ZVWbb3Hc/edit?usp=sharing

 

Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 05 березня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце або спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

 

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Мар’яна Проців,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра
2. Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Лідерство вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

сприяння всебічному розвитку особистості;

вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

3. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

4. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

Конституції України;

Закону України “Про державну службу”;

Закону України “Про запобігання корупції”;

Закону України “Про державну таємницю”

та іншого законодавства.

 

_______________________________

background Layer 1