Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом (2 посади)(робоче місце – м. Івано-Франківськ)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття вакантної посади

головного спеціаліста відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом (2 посади)(робоче місце – м. Івано-Франківськ)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки 1.Оформлення і видача державним службовцям службових посвідчень.

2.Оформлення документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу Головного управління.

3.Проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття відповідних посад, призначення на які здійснюється начальником Головного управління та проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, готує довідку про її результати.

4.Оформлення та видача працівникам Головного управління довідки з місця роботи.

5.Організація складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового та трудового розпорядку Головного управління, посадовими інструкціями та іншими документами.

6.Внесення даних в підсистему “Особова картка працівника”.

7.Ведення звітно-облікової документації та підготовка звітності.

8.Перевірка табелів обліку робочого часу працівників Головного управління.

9.Забезпечення організації діловодства в структурному підрозділі та здійснення безпосереднього контролю за виконанням документів; контроль за проходженням та своєчасним виконанням документів; систематичне інформування керівника структурного підрозділу про стан, перебіг та результати виконання документів;

отримання кореспонденції в паперовій формі; своєчасна передача паперових вихідних документів для подальшого відправлення; складання та створення в електронній формі номенклатури справ структурного підрозділу, підсумкового запису до номенклатури справ в електронній формі про кількість фактично заведених справ у структурному підрозділі; формування електронних та паперових справ структурного підрозділу відповідно до номенклатури справ, складання описів справ структурного підрозділу.

10.Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва.

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:
https://docs.google.com/document/d/1rU5mJN6VH0cZH2RUczL4FT6ZE8f54EFJ3n3ZVWbb3Hc/edit?usp=sharing

 

Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 04 березня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце або спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

 

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Мар’яна Проців

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
2. Досвід роботи не потребує
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Лідерство вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

сприяння всебічному розвитку особистості;

вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

2. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

3. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

4. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

Конституції України;

Закону України “Про державну службу”;

Закону України “Про запобігання корупції”;

Закону України “Про державну таємницю”

та іншого законодавства.

 

_______________________________

background Layer 1