ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття вакантної посади начальника відділу добору, оцінки та розвитку персоналу управління по роботі з персоналом (робоче місце – м. Івано-Франківськ)
ПРОПОЗИЦІЇ
до умов проведення добору на зайняття вакантної посади
начальника відділу добору, оцінки та розвитку персоналу управління по роботі з персоналом (робоче місце – м. Івано-Франківськ)
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | 1.Організація діяльності структурного підрозділу, виконання передбачених законодавством про державну службу функцій керівника:
здійснення керівництва діяльністю, організація та забезпечення виконання структурним підрозділом завдань і функцій, визначених положенням про самостійний структурний підрозділ, доручень керівництва; візування/погодження проектів документів, підготовлених структурним підрозділом; забезпечення дотримання працівниками структурного підрозділу правил внутрішнього службового розпорядку. 2.Забезпечення організації поточної діяльності структурного підрозділу: інформування працівників про стан справ у відповідній сфері; розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання; надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам структурного підрозділу; напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань структурного підрозділу; контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку. 3.Забезпечення проведення: моніторингу виконання завдань та ключових показників; оцінювання результатів службової діяльності державних службовців; добору для зайняття вакантних посад Головного управління. 4.Забезпечення підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Головного управління: узагальнення потреб у професійному навчанні; планування професійного навчання; складання разом із державними службовцями індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності; проведення внутрішніх навчань. 5.Організація роботи щодо стажування: державних службовців Головного управління; громадян з числа молоді, які не перебувають на посадах державної служби в Головному управлінні. 6.Забезпечення підготовки проектів актів щодо надання відпусток персоналу та ведення їх обліку. 7.Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва. |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану | |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)
посилання на резюме:
Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 04 березня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ. |
|
Дата, час початку, місце або спосіб проведення співбесіди | Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.
м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Мар’яна Проців
(0342) 78-35-21, |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра |
2. | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років |
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Лідерство | вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;
сприяння всебічному розвитку особистості; вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності; здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби |
2. | Досягнення результатів | здатність до чіткого бачення результату діяльності;
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
3. | Відповідальність | усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
4. | Цифрова грамотність | вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
Конституції України; Закону України “Про державну службу”; Закону України “Про запобігання корупції”; Закону України “Про державну таємницю” та іншого законодавства. |
_______________________________