Розгляд запитів на публічну інформацію
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що станом на 01 березня 2024 року до Головного управління надійшов 51 запит на отримання публічної інформації, з них:
електронною поштою – 15;
поштою – 16;
нарочно – 14;
територіальною відправкою – 1;
через вебпортал ПФУ – 5.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 48, юридичних осіб – 2, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації -1 запит.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 47 (92,2 %) – розглянуто в межах компетенції, 4(7,8 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 47 запитів або 92,1 % від загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
призначення та перерахунок пенсій (17);
витребування довідок та інших документів (16);
визначення права на виконання рішення суду (6);
перебування на обліку (4);
роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (3);
нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (2);
праця і зарплата (1), тощо.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом України “Про звернення громадян”.