ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади начальника відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління з питань виплат (робоче місце – м. Івано-Франківськ)
ПРОПОЗИЦІЇ
до умов проведення добору на зайняття посади
начальника відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців
та деяких інших категорій громадян управління з питань виплат
(робоче місце – м. Івано-Франківськ)
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | 1. Забезпечення організації поточної діяльності структурного підрозділу:
інформування працівників про стан справ у відповідній сфері; розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання; надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам структурного підрозділу; напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань структурного підрозділу; контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку; моніторинг, оцінка стану виконання покладених на структурний підрозділ завдань і функцій, контроль за дотриманням виконавської дисципліни підпорядкованими працівниками, проведення нарад; визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників структурного підрозділу, погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, моніторинг виконання, проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників; 2. Забезпечення поточного контролю за своєчасністю та правильністю виплати пенсій пенсіонерам з числа військовослужбовців та деяких інших категорій громадян і грошових допомоги на підставі документів, отриманих з відділів/сектору обслуговування громадян і відділу з призначення пенсій військовослужбовцям та деяким іншим категорій громадян; 3. Контроль за визначенням потреби в коштах для виплати пенсій та допомоги через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку та банківські установи, за поданням відповідної заявки відповідним підрозділам Головного управління; 4. Забезпечення опрацювання електронних пенсійних справ в програмному середовищі ПВП ДКГ, контроль за виготовленням електронних виплатних відомостей для виплати пенсій і грошової допомоги, перевірку, підписання та передачу їх виплатним об’єктам, через які здійснюється виплата пенсій; 5. Забезпечення обліку та контролю за погашенням заборгованості з відшкодування переплат та недоплат пенсій; 6. Забезпечення контролю за опрацюванням виконавчих документів та рішень щодо проведення відрахувань з пенсій з дотриманням норм чинного законодавства; 7. Розгляд звернень громадян, заяв та запитів підприємств, установ, організацій з питань виплати пенсій. |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану | |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)
посилання на резюме:
Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 15 квітня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ. |
|
Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди | Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.
м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Скорупська Ірина Василівна,
(0342) 78-35-21, |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра |
2. | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років |
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Досягнення результатів | здатність до чіткого бачення результату діяльності;
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
2. | Відповідальність | усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
3. | Цифрова грамотність | вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства (в т. ч. у сфері) |
Знання:
Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції»; Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб»; постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги»; Порядок виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку; постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках» та іншого законодавства. |
_______________________________