Пропустити навігацію

  ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади начальника відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян (робоче місце м. Івано-Франківськ)

 ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

начальника відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян

(робоче місце м. Івано-Франківськ)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки 1.    Здійснює розгляд по суті звернень, пропозицій, заяв, скарг громадян, надає роз’яснення з питань, що належать до компетенції Управління, роз’яснює порядок оскарження прийнятого рішення. Здійснює аналіз розгляду звернень, підготовку звітності, перевірку прийнятих рішень щодо пенсійного забезпечення, надання страхових послуг, житлових субсидій та пільг при підготовці проєкту відповіді на звернення громадян;

2.    Надає послуги особам за допомогою дистанційних форм обслуговування з питань застосування норм чинного законодавства щодо пенсійного забезпечення, надання страхових послуг, житлових субсидій та пільг;

3.    Здійснює систематизацію і ведення інформаційно-довідкової бази нормативно-правових актів з питань пенсійного забезпечення, яка необхідна для повного і якісного висвітлення інформації при підготовці відповідей на звернення громадян;

4.    Здійснює підготовку проектів відповідей за результатами розгляду звернень, запитів на інформацію у встановлені чинним законодавством терміни;

5.    Забезпечує в межах своєї компетенції, дотримання вимог законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації та персональних даних, стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:

https://docs.google.com/document/d/18JUpB3NbNGFJKB8DBbP1PFJYN5XvxWSn/edit?usp=sharing&ouid=111786795010668162639&rtpof=true&sd=true

 

Інформація приймається до 16 год. 00 хв. 19 квітня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Скорупська Ірина Василівна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра
2. Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства (в т. ч. у сфері) Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

Закону України «Про звернення громадян»;

Закону України «Про захист персональних даних»;

Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

Постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 «Про затвердження порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами);

Постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»;

Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України

та іншого законодавства.

_______________________________

background Layer 1