Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 1 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце смт. Богородчани)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки 1.    Здійснює прийом громадян за принципом «єдиного вікна» без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом, надає консультації, роз’яснення чинного законодавства під час особистого звернення та за допомогою дистанційних форм обслуговування. Перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів;

2.    Здійснює реєстрацію заяв про призначення, перерахунок, поновлення виплати пенсії, житлових субсидій, пільг, переведення з одного виду пенсії на інший в централізованій підсистемі “Звернення” ІКІС ПФУ, сканування із використанням технічних засобів, засвідчення електронним цифровим підписом;

3.    Здійснює опрацювання в межах повноважень документів, поданих для надання страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності, внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та особам, які мають на це право у разі смерті потерпілого; для надання соціальних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та особам, які мають на це право відповідно до чинного законодавства;

4.    Здійснює реєстрацію заяв для виготовлення пенсійного посвідчення з подальшою обробкою та обліком заяв в електронному вигляді, для оформлення виплати пенсії у разі виїзду за кордон на постійне місце проживання, надання довідок про перебування/не перебування на обліку та про розмір пенсії;

5.    Формує проєкти відповідей щодо розгляду звернень громадян, направлених для опрацювання;

6.    Здійснює прийом заяв та формування запитів на витребування пенсійних справ (архівних пенсійних справ);

Надає інформацію про застраховану особу форми ОК-2, ОК-5, ОК-7, додатку 9 «Дані про трудовий та страховий стаж».

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:

https://docs.google.com/document/d/18JUpB3NbNGFJKB8DBbP1PFJYN5XvxWSn/edit?usp=sharing&ouid=111786795010668162639&rtpof=true&sd=true

 

Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 24 квітня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

 

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Скорупська Ірина Василівна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
2. Досвід роботи не потребує
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства (в т. ч. у сфері) Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

Закону України «Про звернення громадян»;

Постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 «Про затвердження порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (зі змінами);

Постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі»;

Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»;

Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України

та іншого законодавства.

_______________________________

background Layer 1