ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття вакантної посади завідувача сектору з питань охорони праці та цивільного захисту (робоче місце – м. Івано-Франківськ)
ПРОПОЗИЦІЇ
до умов проведення добору на зайняття вакантної посади
завідувача сектору з питань охорони праці та цивільного захисту
(робоче місце – м. Івано-Франківськ)
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | 1. Організація діяльності самостійного структурного підрозділу, виконання передбачених законодавством про державну службу функцій керівника:
здійснення керівництва діяльністю, організація та забезпечення виконання самостійним структурним підрозділом завдань і функцій, визначених положенням про самостійний структурний підрозділ, доручень керівництва; візування/погодження проектів документів, підготовлених самостійним структурним підрозділом; забезпечення дотримання працівниками самостійного структурного підрозділу правил внутрішнього службового та трудового розпорядку. 2. Забезпечення організації поточної діяльності самостійного структурного підрозділу: інформування працівників про стан справ у відповідній сфері; розподіл нових завдань, інформування працівника про мету, очікувані результати та строки виконання; надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівнику самостійного структурного підрозділу; контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку. 3. Організація проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози життю або здоров’ю працівників. 4. Контроль за дотриманням працівниками вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці. 5. Інформування та надання роз`яснень з питань охорони праці. 6. Організація виконання заходів у сфері цивільного захисту в Головному управлінні, спрямованих на захист працівників, майна і територій від надзвичайних ситуацій, зменшення ризику їх виникнення та забезпечення сталого функціонування Головного управління в умовах надзвичайної ситуації і в особливий період. 7. Забезпечення виконання завдань, створених Головним управління, органами управління і силами цивільного захисту та підтримання їх готовності до дій за призначенням. 8. Забезпечення виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки. 9. Складання звітності з охорони праці та з питань цивільного захисту. 10. Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва. |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану | |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)
посилання на резюме:
Інформація приймається до 16 год. 00 хв. 05 липня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ. |
|
Дата, час початку, місце або спосіб проведення співбесіди | Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.
м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Проців Мар’яна Юріївна,
(0342) 78-35-21, |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра |
2. | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років |
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Лідерство | вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;
сприяння всебічному розвитку особистості; вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності; здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби |
2. | Досягнення результатів | здатність до чіткого бачення результату діяльності;
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
3. | Відповідальність | усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
4. | Цифрова грамотність | вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
Конституції України; Закону України “Про державну службу”; Закон України “Про охорону праці”; Кодекс цивільного захисту України. |
_______________________________