ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади головного спеціаліста сектору організаційно-інформаційної роботи (робоче місце – м. Івано-Франківськ)
ПРОПОЗИЦІЇ
до умов проведення добору на зайняття посади
головного спеціаліста сектору організаційно-інформаційної роботи
(робоче місце – м. Івано-Франківськ)
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | 1) забезпечує підготовку, розміщення/оновлення матеріалів на інформаційних сторінках Головного управління на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та в мережі Фейсбук;
2) інформує громадськість про зміни у сфері пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, діяльність Головного управління із залученням до цієї роботи структурних підрозділів Головного управління; 3) взаємодіє із засобами масової інформації; бере участь у підготовці виступів у пресі, на телебаченні і радіо, інших публічних заходів за участю начальника Головного управління та його заступників; 4) забезпечує оновлення бази засобів масової інформації в області (медіа-карти); 5) оформляє протоколи засідань колегії Головного управління, нарад при начальнику Головного управління та інших заходів за дорученням керівництва, узагальнює матеріали щодо виконання протокольних доручень. |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану | |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)
посилання на резюме:
Інформація приймається до 30 червня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ. |
|
Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди | Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.
м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Кожуховська Тетяна Михайлівна,
(0342) 78-35-21, |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
|
2. | Досвід роботи | не потребує
|
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності * | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Досягнення результатів | вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності |
2. | Відповідальність | здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
3. | Цифрова грамотність | вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | Знання:
Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», Положення про головну управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, Положення про сектор організаційно-інформаційної роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області |