«ПРЯМА ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ» КЕРІВНИЦТВА
З метою покращення комунікації з жителями області та оперативного вирішення їхніх найактуальніших питань, в. о. начальника Головного управління Зоряна Панас провела анонсовану «пряму телефонну гарячу лінію».
В телефонному режимі Зоряна Панас надала роз’яснення щодо різних аспектів пенсійного та соціального забезпечення. Зокрема, проведення автоматичного перерахунку житлових субсидій та пільг, призначення пенсій за вислугою років, перерахунок пенсії у зв’язку з досягненням 70-80 річного віку, умов укладення договору про добровільну участь тощо.
Крім того, наголошено, що весь спектр адміністративних функцій доступний через вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду України за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua/.
Організація таких прямих зв’язків є важливим кроком у забезпеченні прозорості роботи Пенсійного фонду України та покращенні взаємодії з громадянами. Вона дозволяє оперативно реагувати на проблеми та потреби населення, а також удосконалювати процеси надання послуг.