ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади завідувача сектору договірної роботи юридичного управління (тимчасово на час відсутності основного працівника) (робоче місце м. Івано-Франківськ)
ПРОПОЗИЦІЇ
до умов проведення добору на зайняття посади
завідувача сектору договірної роботи юридичного управління (тимчасово на час відсутності основного працівника)
(робоче місце м. Івано-Франківськ)
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | 1. Організація діяльності структурного підрозділу, виконання передбачених законодавством про державну службу функцій керівника:
здійснення керівництва діяльністю, організація та забезпечення виконання структурним підрозділом завдань і функцій, визначених положенням про самостійний структурний підрозділ, доручень керівництва; візування/погодження проектів документів, підготовлених структурним підрозділом; забезпечення дотримання працівниками структурного підрозділу правил внутрішнього службового розпорядку. 2. Забезпечення організації поточної діяльності структурного підрозділу: інформування працівників про стан справ у відповідній сфері; розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання; надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам структурного підрозділу; напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань структурного підрозділу; контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку; моніторинг, оцінка стану виконання покладених на структурний підрозділ завдань і функцій, контроль за дотриманням виконавської дисципліни підпорядкованими працівниками, проведення нарад; визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників структурного підрозділу, погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, моніторинг виконання, проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників. 3.Організація в установленому порядку роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), взяття участі у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань. Здійснення реєстрації та обліку договорів, укладених Головним управлінням. 4.Організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), взяття участі у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, проведення разом із заінтересованими структурними підрозділами аналізу, вивчення умов і причин виникнення непродуктивних витрат, порушення договірних зобов’язань, а також стан дебіторської та кредиторської заборгованості. 5.Надання консультаційної допомоги заінтересованим структурним підрозділам Головного управління, забезпечення участі у підготовці, укладенні та контролі за виконанням господарських договорів (контрактів) з іншими підприємствами, установами та організаціями, надання правової оцінки їх проєктам; перевірка під час підготовки та укладення договорів (контрактів) додержання вимог законодавства про публічні закупівлі; у разі необхідності розроблення пропозиції щодо внесення до проєкту змін та доповнень. 6.Аналіз проведення процедур публічних закупівель. 7.Забезпечення оформлення та своєчасного подання відповідної звітності до Пенсійного фонду України. 8.Участі у розробці проєктів тендерної документації при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Головного управління. 9.Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва. |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | Тимчасово, на час відсутності основного працівника Зварич В. І. | |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)
посилання на резюме:
Інформація приймається до 13 грудня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ. |
|
Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди | Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.
м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Скорупська Ірина Василівна,
(0342) 78-35-21, |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | юридична вища освіта ступеня магістра |
2. | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Управління організацією роботи | чітке бачення цілі;
ефективне управління ресурсами; чітке планування реалізації; ефективне формування та управління процесами |
2. | Досягнення результатів | здатність до чіткого бачення результату діяльності;
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
3. | Відповідальність | усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
4. | Прийняття ефективних рішень | здатність приймати вчасні та виважені рішення;
аналіз альтернатив; спроможність іти на виважений ризик; автономність та ініціативність щодо пропозицій і рішень |
5. | Стресостійкість | уміння розуміти та управляти своїми емоціями;
здатність до самоконтролю; здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики; оптимізм |
6. | Лідерство | вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;
сприяння всебічному розвитку особистості; вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності; здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства (в т. ч. у сфері) | Знання:
Конституції України; Закону України “Про державну службу”; Закону України “Про запобігання корупції”; Цивільного кодексу України; Господарського кодексу України; Закону України “Про публічні закупівлі”; Кодексу адміністративного судочинства України; Цивільного процесуального кодексу України; Господарського процесуального кодексу України; Закону України “Про публічні закупівлі”; Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; та іншого законодавства. |
_______________________________