Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади завідувача сектору договірної роботи  юридичного управління (тимчасово на час відсутності основного працівника) (робоче місце м. Івано-Франківськ)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

завідувача сектору договірної роботи  юридичного управління (тимчасово на час відсутності основного працівника)

(робоче місце м. Івано-Франківськ)

Загальні умови
Посадові обов’язки 1. Організація діяльності структурного підрозділу, виконання передбачених законодавством про державну службу функцій керівника:

здійснення керівництва діяльністю, організація та забезпечення виконання структурним підрозділом завдань і функцій, визначених положенням про самостійний структурний підрозділ, доручень керівництва;

візування/погодження проектів документів, підготовлених структурним підрозділом;

забезпечення дотримання працівниками структурного підрозділу правил внутрішнього службового розпорядку.

2. Забезпечення організації поточної діяльності структурного підрозділу:

інформування працівників про стан справ у відповідній сфері;

розподіл нових завдань, інформування працівників про мету, очікувані результати та строки виконання;

надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам структурного підрозділу;

напрацювання спільно з підпорядкованими працівниками пропозицій щодо ключових (пріоритетних) завдань структурного підрозділу;

контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку;

моніторинг, оцінка стану виконання покладених на структурний підрозділ завдань і функцій, контроль за дотриманням виконавської дисципліни підпорядкованими працівниками, проведення нарад;

визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників структурного підрозділу, погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, моніторинг виконання, проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників.

3.Організація в установленому порядку роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), взяття участі у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань. Здійснення реєстрації та обліку договорів, укладених Головним управлінням.

4.Організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), взяття участі у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, проведення разом із заінтересованими структурними підрозділами аналізу, вивчення умов і причин виникнення непродуктивних витрат, порушення договірних зобов’язань, а також стан дебіторської та кредиторської заборгованості.

5.Надання консультаційної допомоги заінтересованим структурним підрозділам Головного управління, забезпечення участі у підготовці, укладенні та контролі за виконанням господарських договорів (контрактів) з іншими підприємствами, установами та організаціями, надання правової оцінки їх проєктам; перевірка під час підготовки та укладення договорів (контрактів) додержання вимог законодавства про публічні закупівлі; у разі необхідності розроблення пропозиції щодо внесення до проєкту змін та доповнень.

6.Аналіз проведення процедур публічних закупівель.

7.Забезпечення оформлення та своєчасного подання відповідної звітності до Пенсійного фонду України.

8.Участі у розробці проєктів тендерної документації при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Головного управління.

9.Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва.

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Тимчасово, на час відсутності основного працівника Зварич В. І.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:

https://docs.google.com/document/d/18JUpB3NbNGFJKB8DBbP1PFJYN5XvxWSn/edit?usp=sharing&ouid=111786795010668162639&rtpof=true&sd=true

 

Інформація приймається до 13 грудня 2024 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

 

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Скорупська Ірина Василівна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта юридична вища освіта ступеня магістра
2. Досвід роботи досвід роботи  на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”  або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Управління організацією роботи чітке бачення цілі;

ефективне управління ресурсами;

чітке планування реалізації;

ефективне формування та управління процесами

2. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

3. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

4. Прийняття ефективних рішень здатність приймати вчасні та виважені рішення;

аналіз альтернатив;

спроможність іти на виважений ризик;

автономність та ініціативність щодо пропозицій і рішень

5. Стресостійкість уміння розуміти та управляти своїми емоціями;

здатність до самоконтролю;

здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики;

 оптимізм

6. Лідерство вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

сприяння всебічному розвитку особистості;

вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;

здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства (в т. ч. у сфері) Знання:

Конституції України;

Закону України “Про державну службу”;

Закону України “Про запобігання корупції”;

Цивільного кодексу України;

Господарського кодексу України;

Закону України “Про публічні закупівлі”;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Цивільного процесуального кодексу України;

Господарського процесуального кодексу України;

Закону України “Про публічні закупівлі”;

Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;

та іншого законодавства.

_______________________________

background Layer 1