Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за 9 місяців 2024 року
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що станом на 01 жовтня 2024 року до Головного управління надійшов 267 запитів на публічну інформацію, з них:
- електронною поштою – 124;
- поштою – 59;
- нарочно – 57;
- територіальною відправкою – 14;
- через вебпортал ПФУ – 13.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб ‒ 248, юридичних осіб – 3, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації надійшло – 16 запитів.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 64 (24 %) – задоволено, 5 (1,9 %) – надіслано належним розпорядникам інформації, 176 (65,9 %) – надано роз’яснення, 15 (5,6 %) – відмовлено, 7 (2,6 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 114 запитів або 87 % загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій (75);
- витребування довідок та інших документів (110);
- визначення права на виконання рішення суду (25);
- перебування на обліку (5);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (13);
- нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (6);
- праця і зарплата (3);
- інше (30).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом України “Про звернення громадян”.