Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за 3 місяці 2024 року
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що станом на 01 квітня 2024 року до Головного управління надійшло 74 запити на отримання публічної інформації, з них:
- електронною поштою – 21;
- поштою – 28;
- нарочно – 18;
- територіальною відправкою – 1;
- через вебпортал ПФУ – 6.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 71, юридичних осіб – 2, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації -1 запит.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 72 (97,3 %) – розглянуто в межах компетенції, 2 (2,7 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 69 запитів або 93,3 % від загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій (30);
- витребування довідок та інших документів (21);
- визначення права на виконання рішення суду (8);
- перебування на обліку (4);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (3);
- нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (3);
- праця і зарплата (1), тощо.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом України “Про звернення громадян”.