Пропустити навігацію

Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за 3 місяці 2024 року

Аналіз опрацьованих документів свідчить, що станом на 01 квітня 2024 року до Головного управління надійшло 74 запити на отримання публічної інформації, з них:
  • електронною поштою – 21;
  • поштою – 28;
  • нарочно – 18;
  • територіальною відправкою – 1;
  • через вебпортал ПФУ – 6.
 
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 71, юридичних осіб – 2, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації -1 запит.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 72 (97,3 %) – розглянуто в межах компетенції, 2 (2,7 %) – перебуває на стадії опрацювання.
 
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 69 запитів або 93,3 % від загальної кількості.
 
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
  • призначення та перерахунок пенсій (30);
  • витребування довідок та інших документів (21);
  • визначення права на виконання рішення суду (8);
  • перебування на обліку (4);
  • роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (3);
  • нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (3);
  • праця і зарплата (1), тощо.
 
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом України “Про звернення громадян”.
UAZ 2023 - Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію за 3 місяці 2024 року
background Layer 1