Форма для подання запиту на отримання публічної інформації в письмовому вигляді
Місце роботи із запитувачами інформації
визначено приміщення по вул. Андрія Мельника, 11, м. Івано-Франківськ,
Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області.
Графік роботи:
- Понеділок – четвер: з 8:00 до 17:15
- П’ятниця: з 8:00 до 16:00
- Обідня перерва: з 12:00 до 13:00
- Субота, неділя: вихідні дні.
Письмові запити
Запит на публічну інформацію приймається за адресою:
вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, 76018 (на конверті зазначити “Публічна інформація”).
Основні вимоги до запиту на інформацію:
- Ім’я (найменування), поштова або електронна адреса, контактний номер телефону.
- Загальний опис інформації, назва документа або його реквізити, якщо відомі.
- Підпис і дата (для письмового запиту).
Плата за надання інформації
Інформація на запит надається безоплатно.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк (Постанова правління Пенсійного фонду України Про організацію виконання норм Закону України “Про доступ до публічної інформації”).
При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Закон України “Про захист персональних даних” Стаття 16. Порядок доступу до персональних даних
Суб’єкт персональних даних має право на одержання будь-яких відомостей про себе у будь-якого суб’єкта відносин, пов’язаних з персональними даними, за умови надання інформації, визначеної у пункті 1 частини четвертоїцієї статті, крім випадків, установлених законом.
Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області не несе відповідальності за персональні дані користувачів, які надсилають свої електронні звернення через третіх осіб, а не з інформаційної сторінки вебпорталу.