Стан розгляду запитів на публічну інформацію за січень 2025 року
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що за січень 2025 року до
Головного управління надійшло 23 запити на публічну інформацію, з них:
- електронною поштою – 10;
- поштою – 3;
- нарочно – 5;
- територіальною відправкою – 4;
- через вебпортал ПФУ – 1.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб ‒ 17,
юридичних осіб – 2, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації
надійшло – 4 запити.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 2 (8,7 %)
– задоволено, 13 (56,5 %) – надано роз’яснення, 2 (8,7 %) – відмовлено, 6 (26,1 %)
– перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання
соціального захисту та пенсійного забезпечення 18 запитів або 78,3 % від
загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій (8);
- витребування довідок та інших документів (3);
- визначення права на виконання рішення суду (3);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (3);
- нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (1);
- інше (5).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом
України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом
України “Про звернення громадян”.