Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади головного спеціаліста відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом,  (робоче місце – м. Івано-Франківськ)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

головного спеціаліста відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом,

 (робоче місце – м. Івано-Франківськ)

Загальні умови
Посадові обов’язки 1 Участь у підготовці пропозицій щодо планування службової кар`єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно вимогами до професійної компетентності та з питань удосконалення управління персоналом за результатами проведеної аналітичної роботи, у здійсненні аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.

2 Забезпечення оформлення документів та проєктів наказів Головного управління про призначення, переведення, звільнення та відрядження персоналу Головного управління. Оформлення та видача працівникам Головного управління довідки з місця роботи. Організація складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлення державних службовців з правилами внутрішнього службового та трудового розпорядку Головного управління, посадовими інструкціями та іншими документами.

3 Забезпечення організації проведення:

спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття відповідних посад, призначення на які здійснюється начальником Головного управління;

перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, складання довідки про її результати.

4 Розгляд пропозицій та підготовка документів щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, ведення відповідного обліку.

5 Розгляд та підготовка відповідей на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запитів на інформацію, надання іншої інформацію з питань, віднесених до компетенції відділу.

6 Обчислення стажу роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвіду роботи на керівних посадах, стажу державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби.

7 Внесення даних в підсистему “Особова картка працівника”.

8 Ведення звітно-облікової документації та підготовка звітності.

9 Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва.

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:

https://docs.google.com/document/d/18JUpB3NbNGFJKB8DBbP1PFJYN5XvxWSn/edit?usp=sharing&ouid=111786795010668162639&rtpof=true&sd=true

 

Інформація приймається до 16 год. 00 хв. 28 лютого 2025 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

 

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Скорупська Ірина Василівна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
2. Досвід роботи не потребує
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства (в т. ч. у сфері) Знання:

Конституції України;

Кодексу законів про працю України

Закону України “Про державну службу”

Закону України “Про запобігання корупції”

Типового положення про службу управління персоналом державного органу, затвердженим наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03 березня 2016 року № 47,

Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2,

та іншого законодавства у сфері діяльності.

_______________________________

background Layer 1