Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади головного спеціаліста відділу ведення електронних реєстрів  управління інформаційних систем та електронних реєстрів, (робоче місце – м. Коломия)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

головного спеціаліста відділу ведення електронних реєстрів  управління інформаційних систем та електронних реєстрів,

(робоче місце – м. Коломия)

Загальні умови
Посадові обов’язки 1. Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр застрахованих осіб або РЗО) та у складі цього реєстру – реєстру платників страхових внесків до солідарної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, внесення відомостей до них та їх використання.

2. Проведення верифікації даних відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, здійснення заходів щодо забезпечення їх достовірності, в тому числі при їх зверненні для призначення (перерахунку) пенсій, внесення змін до реєстру застрахованих осіб за результатами документальних перевірок страхувальників, анкет застрахованих осіб, результатів верифікації даних та іншої звітності, що подається до органів ПФУ.

3. Здійснення контролю за завантаженням даних до  реєстру застрахованих осіб із звітності, що подається до органів Державної податкової служби, реєстрів та підсистем фондів  соціального страхування та інших установ та організацій.

4. Взаємодія з іншими структурними підрозділами Головного управління, в частині використання даних реєстру застрахованих осіб та забезпечення його достовірності. Контроль за своєчасним наданням інформації та здійснення заходів щодо перевірки та коригування відомостей.

5. Оцифрування відомостей про трудовий стаж застрахованих осіб та ведення відомостей про трудовий стаж в електронному виді в реєстрі застрахованих осіб.

6. В межах своєї компетенції дотримання в Головному управлінні законодавства про інформацію, доступу до публічної інформації, захисту інформації.

7. Проведення інформаційно-роз’яснювальної,  методологічної та консультативної  роботи з питань додержання вимог законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, функціонування інформаційно-аналітичних систем, організації надання адміністративних та електронних послуг. Надання роз’яснень з питань подання та обліку відомостей про стаж в електронному вигляді.

8. Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:

https://docs.google.com/document/d/18JUpB3NbNGFJKB8DBbP1PFJYN5XvxWSn/edit?usp=sharing&ouid=111786795010668162639&rtpof=true&sd=true

 

Інформація приймається до 09 березня 2025 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

 

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Скорупська Ірина Василівна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
2. Досвід роботи не потребує
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства (в т. ч. у сфері) Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

(+ спеціальне законодавство) та іншого законодавства.

 

background Layer 1